تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 6468

با تلاش و همدلی شبانه روزی؛

آتش سوزی خائیز مهار شد

آتش سوزی خائیز مهار شد
آتش سوزی منطقه حافظت شده خاییز با تلاش و همدلی مردم و مسئولان مهار شد.

به گزارش موج زاگرس، بعد از تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف مردمی و حضور مسئولان و همچنین اعزام هواپیمای اطفای حریق ایلوشن ۷۶ به منطقه ظهر امروز آتش سوزی مهار شد.

گزارش دریافتی از منابع آگاه علت وقوع این حادثه را از آتش زدن غیرقانونی کاه و کلش زمین های کشاورزی نزدیک به منطقه حفاظت شده عنوان کردند که دمای بی سابقه هوا و سرعت بالای وزش باد در منطقه منجر به گسترش سریع آتش سوزی شد.

خبرنگار ما گزارش داد: تلاش ها و حضور شبانه روزی و جهادی مردم ، فرماندار ، معاونین، کوهنوردان دلاورمرد خط آتش ، هلال احمر،منابع طبیعی ،محیط زیست، نیروهای مردمی، بسیج،سپاه ، دانشکده علوم پزشکی، گروه‌های محیط زیستی و آتش نشانی، همچنین کوه نوردان داوطلب اعزامی از لالی ،ایذه و باغملک را دیدیم‌.

از نزدیک تماس های وزیر کشور آقای وحیدی،سرپرست ریاست جمهوری، استاندار و سایر دلسوزان را دیدیم، حضور مسئولین ستاد بحران کشور و استانی که  همه  پای کار بودند و با وجود وزش باد ۶۵کیلومتر بر ساعت که چند بار منجر به  روشن شدن مجدد آتش شد، همه جان برکفانه در میدان بودند و مردمی که با تماس های مکرر برای پشتیبانی مالی ، خرید غذا و اقلام مورد نیاز از هر کمکی دریغ نکردند که همه و همه جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.