تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 6524

با پیگیری های محمد امیر نماینده اهواز و محمد ناصری عضو شورای عالی استان ها صورت گرفت:

اختصاص مبالغی از منابع ویژه، مازاد بر اعتبار شهرداری‌ها

اختصاص مبالغی از منابع ویژه، مازاد بر اعتبار شهرداری‌ها
محمد امیر با اشاره به اهمیت توسعه متوازن گفت: یکی از سیاستهای ما در مجلس ارتقا خدمات شهری در شهرهای محروم است و در همین راستا اعتباراتی را به صورت ویژه مازاد بر سهمیه شهرداری ها ، برای پروژه های عمرانی اختصاص دادیم.

به گزارش موج زاگرس،  محمد امیر با اشاره به اهمیت توسعه متوازن گفت: یکی از سیاستهای ما در مجلس ارتقا خدمات شهری در شهرهای محروم است و در همین راستا اعتباراتی را به صورت ویژه مازاد بر سهمیه شهرداری ها ، برای پروژه های عمرانی اختصاص دادیم.

محمد امیر نماینده اهواز اظهار داشت: شهرداری و خدمات شهری تناظر یک به یک با میزان رضایت و رفاه عمومی و اجتماعی دارد و هر اندازه این دستگاهها فعال و سرحال باشند، میزان رضایت مندی عمومی ارتقا می یابد.
وی افزود: یکی از سیاستهای قطعی ما در مجلس و در راستای افزایش عدالت اجتماعی و توسعه متوازن تمرکز و تاکید بر شهرهای به حاشیه رانده شده و کمتر برخوردار است و با سیاست های مرکز گرا موافق نیستیم.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خدمات شهری در شهرهای خوزستان در شأن مردم استان نیست و باید به سمتی برویم که مدیریت‌های شهری، پویا و خوداتکا و مردمی اداره شوند.
وی گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی شهری در شهرهای حوزه انتخابیه بنده دچار رکود و رخوت هستند و این باعث استهلاک بالا و افزایش هزینه نهایی می‌شود برای همین دنبال تزریق اعتبارات ویژه برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها هستیم.
محمد ناصری عضو هیئت رئیس شورای عالی استانها گفت : در همین راستا با پیگیری های صورت گرفته از منابع ویژه مازاد بر اعتبار خود شهرداری ها، اعتبارات مناسبی اخذ شد که این میتواند شهرداری شهرهای کارون، باوی و حمیدیه فعال تر و میزان رضایت مردم را ارتقا دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.