تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۱۰
کد خبر : 6743

افتتاح آسفالت معابر شهری شهرداری چرام

افتتاح آسفالت معابر شهری شهرداری چرام
افتتاح آسفالت معابر شهری شهرداری چرام به نمایندگی از ۱۴ پروژه شهری این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی موج زاگرس؛ حمزه بازی شهردار چرام با خیر مقدم در جمع مهمانان و خبرنگاران، گفت: آسفالت معابر شهری ۶۰ هزار متر به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال، جدول گذاری معابر شهری ۴۲۰۰ متر به ارزش ۶۵میلیارد ریال، زیرسازی معابر ۵۰ هزار متر به ارزش ۱۸ میلیارد ریال، موزاییک فرش ۲۰۰۰ متر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، بازگشایی معابر به ارزش ۲۵ میلیارد ریال، مهمانسرای شهرداری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، اصلاح معابر شهری به ارزش ۴۵ میلیارد ریال، روشنایی میادین بلوارها به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، تملک زمین آرامستان ۱۷ هزار متر به ارزش ۷۵ میلیارد ریال، خرید ماشین آلات و تجهیزات تجهیزات اداری به ارزش ۶۴ میلیارد ریال، انجام تاسیسات آبی و برقی پارک ولایت به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، کانال دفع آب‌های سطحی ۴۰۰ متر به ارزش۲۰ میلیارد ریال، مکانیزه نمودن فضای سبز شهری به ارزش۱٠ میلیارد ریال رنگ آمیزی تعمیر و دکوراسیون ساختمان شهرداری به ارزش ۱۷ میلیارد ریال که به بهره برداری رسیده اند.

وی افزود: این پروژه های عمرانی که با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال و طی چند ماه اجرا شده است، تحولی در زیرساخت‌های شهری ایجاد کرده و موجب رضایت‌مندی شهروندان شده است.

روستا  در این مراسم با تاکید بر اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، این پروژه را گامی مهم در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان و ارتقای چهره شهر چرام دانست.

معاون عمرانی استاندار ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس حمزه بازی شهردار چرام افزود: در چرام انصافاً خوب کار شده است. تغییرات در شهر را واقعاً شاهد هستیم. زحمات شهردار جای تشکر دارد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد از زحمات شهردار چرام تقدیر کرد و گفت:ما معتقدیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر بازوی اجرایی هستند و عملکرد مطلوب این مجموعه در نهایت به جلب رضایت شهروندان منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.