تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر : 6659

همزمان با شب اربعین حسینی؛

تجمع بزرگ اربعین حسینی در روستای اسلام آباد بهمئی+جزئیات

تجمع بزرگ اربعین حسینی در روستای اسلام آباد بهمئی+جزئیات
قرار است سوگواران و ارادتمندان به اباعبدالله (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل عباس (ع) روستای اسلام آباد شهرستان بهمئی تجمع و سوگواری کنند.

به گزارش موج زاگرس؛ اجتماع بزرگ عزاداران حسینی همزمان با شب اربعین شنبه شب ۳ شهریورماه در مسجد حضرت ابوالفضل عباس (ع) روستای اسلام آباد شهرستان بهمئی برگزار می شود.

دبیر برگزاری مراسم شب اربعین حسینی در مسجد حضرت ابوالفضل عباس (ع) روستای اسلام آباد ضمن عرض تسلیت به عزاداران خاندان عصمت و طهارت تصریح کرد: این اجتماع حسینی به منظور اشاعه و اقامه عزای سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان شب شنبه، ۳ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می شود.

نصرت الله یوسفی  افزود: در این آئین سوگواری جمعی از مداحان، شعرا و ذاکران اهل بیت در رثای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مرثیه سرائی می کنند.

یوسفی ضمن دعوت عمومی از مردم جهت شرکت در این سوگواره مذهبی،گفت: زمان شروع برنامه از ساعت ۷:۳۰ با پرپایی نماز جماعت آغاز و با مرثیه سرائی در قالب روضه خوانی، مداخی ساعت ۱۱:۳۰ به پایان می رسد

برنامه زمانبندی سوگواری شب اربعین عزاداران حسینی در مسجد حضرت ابوالفضل عباس (ع) روستای اسلام آباد شهرستان بهمئی به شرح زیر است:

۱۹:۳۰ تا ۲۰ اقامه نماز جماعت شب

۲۰تا ۲۰:۱۵تلاوت قران

۲۰:۱۵تا۲۰:۴۵ سخنرانی

۲۰:۴۵تا۲۱ روضه خوانی

۲۱تا۲۱:۳۰صرف شام

۲۱:۳۰تا۲۱:۴۵ دمام

۲۱:۴۵تا۲۳ سینه زنی و مداحی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.