تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 6603

جزئیات نشست شورای اداری بهمئی؛

تخصیص اعتبار نفت بهمئی به خود شهرستان برای اولین بار /اعتبار صفر در انتظار اداراتِ بدونِ مدیر پیگیر/منابع طبیعی، اداره برتر شش ماهه اول امسال بهمئی

تخصیص اعتبار نفت بهمئی به خود شهرستان برای اولین بار /اعتبار صفر در انتظار اداراتِ بدونِ مدیر پیگیر/منابع طبیعی، اداره برتر شش ماهه اول امسال بهمئی
فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه امسال با تخصیص اعتبارات نفتی به خود شهرستان،شاهد افزیش دوبرابری اعتبارات هستیم اما اداراتی که مدیر پیگیر برای جذب اعتبار ندارند،اعتبارشان صفر می شود.

به گزارش موج زاگرس؛نشست شورای اداری بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بهمئی در این نشست ابتدا با گرامیداشت هفته دولت، ایام سوگواری اربعین و سالروز شهادت شهدای دولت را تسلیت گفت.

علی محمدی با اشاره به اینکه محور برنامه های این نشست بررسی میزان تخصیص اعتبار سال گذشته ادارات شهرستان و گزارش ریز هزینه کرد آنها، همچنین تجلیل از آزادگان و خبرنگاران است،تصریح  کرد: نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی هفته آینده برگزار می شود.

خبرنگاران صداقت زینب گونه داشته باشند

وی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: در روز خبرنگار در شهرستان حضور نداشتم،امیدوارم اصحاب رسانه ما را مانند حضرت زینب سلام الله علیها در پیام رسانی همراه با صداقت ببینیم.

مختاری تنها یک خبرنگار نیست

فرماندار بهمئی با اشاره به تلاش های شبانه روزی مختاری،خبرنگار و نماینده صدا و سیما در شهرستان،گفت:آقای مختاری تنها یک خبرنگار نیست،ایشان هم نیروی اداری و جهادیاست و هم ازلحاظ علمی جزو نخبگان شهرستان است، خدایی انقلاب اسلامی به این افراد نیازمند است.

خدمت به مردم توسط هر گروهی عبادت است

وی با تاکید بر این که خدمت به مردم توسط هر گروه سیاسی، عبادت است،گفت: از رسانه ها انتظار داریم فارغ از لحاظ شدن جریان های سیاسی،خدمات نظام را انعکاس دهند.

منابع طبیعی، اداره برتر شش ماهه اول امسال ادارات بهمئی

محمدی در ادامه به تلاش ها و پیگیری ستودنی منابع طبیعی در راستای مهار آتش سوزی های اخیر اشاره کرد و گفت :زحمات همکاران ما در منابع طبیعی را به صورت ویژه تقدیر می کنم، در این ایام روزهای بسیار سخت و سنگینی را تحمل کردند. در شرایط و محیط هایی که ما حاضر نیستیم حتی از آنجا عبور کنیم، این عزیزان تمام توان خود را برای مهار آتش در کوهستان و مناطق صعب العبور بکار بردند.

فرماندار بهمئی ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات همه ادارات، اداره منابع طبیعی را بعنوان اداره برتر شش ماهه اول امسال در شهرستان معرفی می‌کنم.

اعتبار صفر در انتظار ادارات بدون مدیر پیگیر

محمدی با تاکید بر لزوم پیگیری اعتبار هر نهاد توسط مدیر آن، گفت:سال گذشته که نشست کمیته برنامه ریزی بود به هر کدام از مسئولان ادارات گفتم پیگیری تخصیص اعتبارات خود باشید ،به علت ضعف برخی از مدیران در پیگیری و تخصیص اعتبارات سال گذشته ،اعتبار این ادارات صفر می شود. بنابراین مدیری که پیگیر نبود یعنی اداره وی نیازمند اعتبار نیست.

تخصیص اعتبار نفت بهمئی به خود شهرستان برای اولین بار

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار دو شهرستان استان اعتبار ویژه گرفتند،خاطرنشان کرد: حق نفت شهرستان های بهمئی و گچساران امسال به جای تقسیم روی تمام شهرستان های استان به خودشان داده شد.

فرماندار بهمئی گفت:امسال با این احتساب اعتبار شهرستان بهمئی از ۱۱۹ میلیارد تومان به ۲۲۹ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت شهید رئیسی بصورت یک مجله در هر شهرستان چاپ می شود، افزود:ادارات مهمترین اقدامات خود را برای روابط عمومی فرمانداری بفرستند.

با عرض شرمندگی! برخی مدیران بی خاصیت هستند

محمدی تصریح کرد: مدیری که اهل حرکت نباشد، دورش جنجال نباشد، حاشیه نداشته باشد و مدیری که سر زنده نیست مدیر نیست. مدیر اهل تلاش و پیگیری حاشیه هم درست می کند و گاهی ضربه هم می‌بیند.

فرماندار بهمئی گفت:با عرض شرمندگی بعضی از مدیران ما خاصیت لازم مدیریت را ندارند، فقط دنبال این هستند که چند سال بیشتر مدیر باشند.

در ادامه این نشست مدیران چند دستگاه شهرستانی با بیان میزان اعتبارات شهرستانی،میزان تخصیص و هزینه کرد نهاد خود را تشریح کردند.

نمازی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی در این نشست اعتبارات سال گذشته را یک میلیارد و چهارصد و شصت میلیون تومان بود که ۳۰ درصد آن تخصیص داده شد.

صلاحی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بهمئی در این نشست گفت:۹۰۰ میلیون تومان اعتبار سال گذشته داشتیم همچنین از حوزه اعتبارات ملی ۳۰۰میلیون تومان هزینه مرمت و استحکام بخشی امامزاده بابااحمد(ع) شد.

دردارنژاد، رئیس جمعیت هلال احمربهمئی در ادامه این نشست گفت: در سال گذشته ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان اعتبار داشتیم که ۸۰۰ میلیون تومان آن  تخصیص داده شد.این اعتبار به همراه مبلغ اعتباری که از سازمان دریافت کردیم هزینه احداث ساختمان هلال احمر شد و که پروژه الان فعال است.

جاویدی، رئیس اداره بهزیستی بهمئی در این نشست گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار سال گذشته ما بود که ۵۰ میلیون تومان توسط اداره کل جهت خرید تجهیزات اداری هزینه شد، سه نیروی جدیدالاستخدام داریم که مابقی اعتبار صرف هزینه تجهیزات اداری برای این نیروها می شود.

چیره نژاد نماینده آموزش و پرورش شهرستان در این نشست با اشاره به اعتبار ۴ میلیارد تومانی ساخت مدارس و  ۳ میلیارد تومانی تجهیزات،گفت:با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم اعتبار تجهیزات در راستای پروژه مهر تخصیص داده شد و در حوزه عمرانی هم کلنگ زنی یک مدرسه در آب آلون و تجهیز سالن اجتماعات اداره را داشتیم.

خوب،مدیر بنیاد مسکن بهمئی با اشاره به اعتبار۱۳ میلیارد تومانی سال گذشته این نهاد،گفت: تاکنون ۶ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داده شدکه در سرآسیاب، گردکوچک، قلعه ممبی و شهرک ولیعصر هزینه شد.

زارع قلات،رئیس اداره آبفای بهمئی با بیان اینکه ۹ میلیارد اعتبارات داشتیم،گفت:این اعتبارات در حوزه بازسازی شبکه فرسوده و آبرسانی به روستای پشت تاوه هزینه شد همچنین از محل اعتبارات تنش آبی هم ۷ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که در همین حوزه صرف می شود.

محسن نیک، رئیس اداره منابع آب بهمئی در ادامه این نشست گفت: اعتبارات تخصیصی سال گذشته ما در حوزه تامین آب اراضی دشت ممبی، مطالعه سد سرآسیاب و ساماندهی رودخانه کت هزینه شد .

شجاعی، رئیس شورای اسلامی شهر لیکک هم با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی،تصریح کرد: اعتبار مصوب شهرداری ۸ میلیارد تومان بود، ۳ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافت که در حوزه احداث کانال های فاضلاب سطح شهر، فضای سبز  و ساماندهی بلوارها هزینه شد.

بینایی رئیس آزمایشگاه خاک شهرستان بهمئی  با بیان اینکه شناسه دار شدن کارخانه های آسفالت در اولویت ماست،گفت: در همین راستا تذکرات لازم به کارخانه های آسفالت و شن و ماسه شهرستان داده شد.

جومردیانی، رئیس اداره محیط زیست بهمئی با اشاره به اینکه ۲۰۰میلیون تومان از اعتبار ۷۶۰ میلیونی محیط زیست تخصیص یافت که برای احداث ایستگاه سنجش و پروژه تحول زیستی زاگرس هزینه شد.

تحقق نشانه های اربعین مقدمه ظهور

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام اربعین حسینی ، گفت:با وجود سانسور غول رسانه ای دنیا، اربعین حسینی هر سال با شکوه تر برگزار می شود .

سرهنگ نورایی با بیان اینکه مطابق روایات سه موضوع راجع به اربعین از نشانه های مقدمات ظهور است، تصریح کرد: اهالی کوفه خدمت به زوار را اینقدر ادامه دهند تا گناه عدم همراهی با امام(ع) آنها بخشوده شود، اتصال جمعیت از کوفه تا کربلا و جهانی شدن اربعین این سه نشانه هستند که الان می بینیم این سه محقق شدند.

وی خطاب به اصحاب رسانه گفت:خارج از حب و بغض کار رسانه ای کنید، بیشتر سایت ها خبری را که چک می کنم خبری صرف هستند،انتظار می رود غیر از خبر، یکسری از موضوعات علمی و کاربردی که برای جامعه مفید باشند هم در رسانه های خود منتشر کنید.

نورایی افزود:سعی کنید در کنار پاسخگویی مسئولان،گفتمان مطالبه گری در فضای صمیمی  داشته باشید.

فرماندار بهمئی در سخنان جمع بندی خود گفت: مجموع اعتبارات سال گذشته بسیج سازندگی، بنیاد علوی ،آستان قدس رضوی ،ستاد اجرایی فرمان امام ،فرماندهی انتظامی ،بنیاد شهید و امور ایثارگران،بهزیستی، کمیته امداد، عشایر، زندان ها و تبلیغات ۶۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان در راستای اشتغالزایی شهرستان بهمئی بود که در نشست بعدی کمیته برنامه ریزی به میزان تخصیص و هزینه کرد آن صحبت می شود.

لزوم خدمتگزاری مدیران تا آخرین لحظه مسئولیت

محمدی با تاکید بر اینکه تغییر دولت نباید در انگیزه هیچ مدیری سستی ایجاد کند،خاطرنشان کرد: انسان تا آخرین لحظه که مسئول است وظیفه دارد خدمتگزار باشد و باید محکم و استواربه کار خود ادامه داد.

رویکرد دولت پزشکیان منطقی است

وی در پایان سخنان خود گفت:رویکرد ابتدایی دولت آقای پزشکیان رویکرد منطقی است که فکر می کنم منطق قوی پشت آن باشد، شاید مدیران منطقی دولت قبل هم در این دولت به کار خود ادامه دهند.

در پایان این نشست از آزادگان و اصحاب رسانه شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.