تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۵۹
کد خبر : 6824

در سرفاریاب؛

توزیع ۲۶۰ عددکیف و نوشت افزار در مراسمات بازگشایی مدارس/حرکت های خیرین باعث برقراری همدلی و احساس محبت در جامعه میشود

توزیع  ۲۶۰ عددکیف و نوشت افزار در مراسمات بازگشایی مدارس/حرکت های خیرین باعث برقراری همدلی و احساس محبت در جامعه میشود
فرماندار شهرستان چرام گفت: خوشبختانه امروزه با همت و تلاش خیرین در جامعه اسلامی شاهد توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند هستیم که انجام این حرکت‌ها و مدیریت خدمات رسانی در این حوزه، منجر به برقراری همدلی و احساس محبت در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی موج زاگرس، از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲۶۰ عدد کیف به همراه نوشت افزار در روزهای اولیه بازگشایی مدارس با حضور فرماندار ، معاونت ، مشاور فرماندار، ریاست کمیته امداد، ریاست بنیاد مسکن، ریاست آموزش و پرورش ،ریاست هلال شهرستان چرام، و همچنین بخشدار، شهردار، مسول نمایندگی، کمیته امداد و آبفای بخش سرفاریاب و اصحاب رسانه بین دانش آموزان توزیع شد.

فرماندار شهرستان چرام در جمع مسئولین و مربیان و دانش آموزان ضمن گرامیداشت و تبریک همزمان آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز این فعالیت اجتماعی و فرهنگی را ستود و گفت: توزیع اینگونه موارد باعث تقویت روحی و روانی دانش آموزان می شود و از بانیان و رابطین این عمل نیکو و حسنه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر توفیقیان با بیان اینکه نباید دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل جا بماند ابراز داشت: بسته‌های تدارک دیده شده در بین همه دانش آموزان توزیع می‌شود که طبق آیات و روایات الهی بانیان این امر خیر و حسنه مورد عنایت و لطف الهی قرار خواهند گرفت و توشه ای برای دنیا و آخرت خویش ذخیره خواهند نمود.

فرماندار شهرستان چرام ادامه داد: خوشبختانه امروزه با همت و تلاش خیرین در جامعه اسلامی شاهد توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند هستیم که انجام این حرکت‌ها و مدیریت خدمات رسانی در این حوزه، منجر به برقراری همدلی و احساس محبت در جامعه می شود.
تصاویر تکمیلی:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.