تاریخ انتشار : جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 6510

در نشست مطالبه گران چرامی؛

محور چرام به دهدشت مناسب نیست/پیمانکار به ما گفته کار من تمام است/در حوزه رسانه ضعیف هستیم

محور چرام به دهدشت مناسب نیست/پیمانکار به ما گفته کار من تمام است/در حوزه رسانه ضعیف هستیم

به گزارش موج زاگرس ؛توفیقیان فرماندار شهرستان چرام دراین نشست به پیگیری های مجموعه خود برای حل مشکلات محور چرام دهدشت اشاره کرد و گفت :این حادثه تلخ در حوزه کهگیلویه رخ داد اما ما فراتر از حدود اختیارات خود ۵میلیارد با رایزنی به پیمانکار کمک کردیم ولی پیمانکار گفت این بخشی مطالباتم هست و

به گزارش موج زاگرس ؛توفیقیان فرماندار شهرستان چرام دراین نشست به پیگیری های مجموعه خود برای حل مشکلات محور چرام دهدشت اشاره کرد و گفت :این حادثه تلخ در حوزه کهگیلویه رخ داد اما ما فراتر از حدود اختیارات خود ۵میلیارد با رایزنی به پیمانکار کمک کردیم ولی پیمانکار گفت این بخشی مطالباتم هست و من کار را در حوزه چرام تمام کردم دیگر کاری با من نداشته باشید.

وی افزود:در حوزه چرام شاید به اندازه موهای سرم فقط تانکر آب برای پیمانکار ردیف کردیم و از طریق شهرداری هم غلطک تهیه شد تا کار زودتر انجام شود.

توفیقیان با اشاره به درگذشت یکی از کشته شدگان در این حادثه و شدت متأثر شدن خود عنوان کرد:اگر در این حادثه یک درصد چرام مقصر باشد این شهامت را داریم که جلوی فرمانداری از مردم عذرخواهی کنیم و خداحافظی کنیم ؛ضمنا حق حوزه قضایی هم برای پیگیری قانونی محفوظ است.

فرماندار چرام با اشاره به نقش رسانه ها و خطاب به خبرنگاران گفت :چطور رسانه ها می توانند روی فلکه دهدشت برای سدآبریز شمع روشن کنند و رسانه ای کنند اما برای جاده چرام مردم را دعوت به تجمع نمی کنند ؟

فرماندار در خطاب به بیانات یکی از فعالان مجازی پاسخ داد:بله قبول دارم که در بعد رسانه ای ضعیف هستیم اما رسانه گریز نیستیم و درب اتاق ما روی منتقدین و رسانه ها باز است.

اما فرماندار چرام اعتراف کرد بله در خصوص حادثه تنگ پیرزال شما سوال کردید ولی من پاسخ ندادم و نمی خواستم بگویم کهگیلویه مقصر است.

فرماندار چرام در خصوص نبود مدیریت راه و شهرسازی چرام بعداز ۶ماه گفت :از مجموعه راهداری و جاهای دیگر برای تعیین مدیر پیگیر هستیم اما پیگیری امور این اداره از طریق نمایندگی کهگیلویه انجام می شود.

فرماندار چرام در خصوص تکمیل یک کیلومتر چرام به روستای القچین سفلی با تشکر از مدیریت راهداری چرام گفت ما همه زمینه ها را برای این یک کیلومتر فراهم کرده بودیم که از فروردین امسال عملیات اجرایی آن شروع شود توسط راهداری اما متاسفانه راه ‌و شهرسازی مانع این کار شد و اعلام کرد این قسمت در حوزه کاری راه و شهرسازی است و هنوز هم هیچ اقدامی انجام ندادند و من بارها در جلسات گفتم پروژه های راه و شهرسازی درچرام تعطیل است .

وی از مطالبه گران خواست کارزار معرفی مقصرین این حادثه را راه بیندازید و در محل حادثه تجمع کنید تا نتیجه نهایی و برخورد با مقصرین این حادثه پیگیر شوید.

وی در واکنش به توصیف سهل انگاری پیمانکاران در حوادث جاده ای و توصیف نان در خون مردم زدن و خوردن گفت چه توصیفی از این تلخ تر و بدتر می توان کرد.

مطالبه گران در پایان این خواسته ها را از فرماندار چرام؛نماینده مردم در مجلس و مسئولان استانی راه و شهرسازی و حوزه قضایی خواستار شدند .

۱-تکمیل و اتمام عملیات عمرانی محل حادثه و پیچ معروف

۲-عملیات کامل این محور از قبیل نصب تابلو و نیوجرسی و روشنایی

۳-احداث پایگاه امداد جاده ای

۴-ایمن سازی و خط کشی جاده

۵-تعریض و بازگشایی محدوده چرام تا روستای القچین سفلی

۶-برخورد قانونی با مسببین و مقصرین این حادثه بدون اغماض و ملاحظات سیاسی و قومی توسط دستگاه قضایی

براساس این گزارش در این نشست جمعی از مطالبه گران آقایان یاسراخلاقی؛صفری؛رمضانی؛زارعی؛ایمان پرویزی ؛فرج عالی نسب؛قاسم گرامیفر؛مهراب جعفری دوست و حسین باقرفر؛ یک خانم به عنوان نماینده بانوان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.