تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 6450

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی:

نقش بزرگ اصحاب رسانه در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات/لزوم توجه به موضع بی طرفی رسانه ها

نقش بزرگ اصحاب رسانه در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات/لزوم توجه به موضع بی طرفی رسانه ها
مهمترین وظیفه ما تلاش برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای بوده و فارغ از اینکه چه کسی پیروز شود، نتیجه برای ما ارزشمند است.

به گزارش موج زاگرس؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و سایر شهدای حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری، بر لزوم دعوت حداکثری به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

سید زاهد افتخاری زاده ابتدا با تشکر از حضور اصحاب رسانه در این نشست، تصریح کرد: در آستانه یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی جمهوری اسلامی ایران یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم، مهمترین وظیفه ما تلاش برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به لزوم توجه به موضع بی طرفی رسانه ها،افزود: همه نامزدهای انتخابات برای ما محترم هستند ؛ اولویت اول ما این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و بنا به وظیفه خود دعوت به مشارکت حداکثری کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند،خاطرنشان کرد:اصحاب رسانه می توانند در تحقق مشارکت حداکثری مورد تاکید مقام معظم رهبری نقش بزرگی ایفا کنند.

افتخاری زاده گفت: به جرأت می گویم خبرنگاران شهرستان بهمئی جزو بهترین خبرنگاران کشور هستند به این دلیل که بدون حاشیه کار خود را انجام می دهند.

وی با تاکید به لزوم بی طرفی خبرنگاران در انتخابات ریاست جمهوری،ادامه داد: شما بعنوان اصحاب رسانه باید همه را به یک چشم ببینید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی افزود: ما وظیفه داریم فارغ از اینکه چه کسی پیروز انتخابات باشد، نتیجه را ارزشمند بدانیم و شما خبرنگاران با قلم و پیام خود می توانید در این حوزه هم به وظایف خود به خوبی عمل کنید.

افتخاری زاده در ادامه با اشاره به لزوم پوشش خبری انتخابات در شهرستان،تصریح کرد:در این زمینه هماهنگی های لازم با فرمانداری صورت گرفت؛در بحث کارت خبرنگاری لیست به فرمانداری ارسال می شود و برای فعالان رسانه ای کارت صادر می شود انتظار دارم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه برنامه های خوبی در ماه‌های ابتدایی سال که افتخار خدمت به مردم داشتیم، توسط این اداره اجرا شد، گفت: در گذشته به دلیل نبود روشنایی کافی، امکان اجرای برنامه در شب را نداشیتم که با پیگیری های لازم مشکل روشنایی مجتمع فرهنگی به طور کامل برطرف و تمام بخش های مجتمع هم گاز رسانی شد.

افتخاری زاده افزود: راه اندازی کتابخانه ، اتاق ورزش هنرمندان و مهمانسرای اداره که بعنوان بزرگترین مهمانسرای اداری شهرستان است در این مدت به سرانجام رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد:سالن سینما تک شهرستان هم تجهیز و آماده بهره‌برداری است، همچنین همه اتاق های مجتمع به وسایل سرمایشی تجهیز شدند.

افتخاری زاده در پایان گفت: انجمن های شاهنامه خوانی ، شعر، موسیقی و خبرنگاران هم اکنون فعال هستند. همچنین در این مدت در برگزاری جشن ها و برنامه های مناسبتی نقش فعالی داشتیم و در اجلاسیه شهدای شهرستان سه غرفه فرهنگی داشتیم که استقبال خوبی از آنها شد.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی در این نشست انتخابات ریاست جمهوری را یکی از حساس ترین رخدادهای انقلاب دانست.

جهانگیر آشنا ضمن تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری،گفت:اصحاب رسانه شهرستان با دید بی طرفی آماده پوشش خبری این رویداد مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.