تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۱۴
کد خبر : 6836

فرماندار چرام در جمع نظامیان:

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است/ صدور انقلاب و افزایش امیدواری،دستاوردهای مهم انقلاب

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است/ صدور انقلاب و افزایش امیدواری،دستاوردهای مهم انقلاب
فرماندار چرام با بیان اینکه دفاع مقدس برکات زیادی برای کشورمان داشت، گفت: صدور انقلاب و امیدواری به کشورهای مظلوم دنیا که تحت سلطه کشورهای غربی بودند و تشکیل جبهه مقاومت در منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای صدور انقلاب هستند.

به گزارش موج زاگرس، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و اعضای شورای اداری، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان چرام در ناحیه مقاومت مقاومت بسیج شهرستان چرام برگزار شد.

سید عبدالرحمان توفیقیان به نقش رزمندگان و آزادگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۰ کشور دنیا و از جمله ابرقدرت های شرق و غرب به صورت تمام قد از رژیم بعث عراق حمایت می کردند، ادامه داد: جوانان ایران اسلامی به فرماندهی امام راحل در مقابل دشمنان ایستادند و در هشت سال دفاع مدس حماسه ای ماندگار و جاوید آفریدند.

توفیقیان با بیان اینکه دفاع مقدس برکات زیادی برای کشورمان داشت، بیان کرد: صدور انقلاب و امیدواری به کشورهای مظلوم دنیا که تحت سلطه کشورهای غربی بودند و تشکیل جبهه مقاومت در منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای صدور انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: بیشتر کشورهایی که در سال های نه چندان دور در استثمار کشورهای غربی بودند با آشنایی و الگوبرداری از انقلاب اسلامی توانستند کشور خود را از استثمار و غارت کشورهای غربی برهانند که نمونه هایی از این کشورها را در این سال ها در آفریقا شاهد هستیم.


انتهای خبر/خ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.