کد خبر : 1137
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۶

مدیر کل استاندارد خوزستان:

آمادگی برای اعطای پروانه دانش بنیان به شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری

آمادگی برای اعطای پروانه دانش بنیان به شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری
ارزیابی محصولات شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان جهت اعطای پروانه دانش بنیان در دستور اداره کل استاندارد قرار گرفت.

به گزارش موج زاگرس؛ بمناسبت گرامیداشت هفته استاندارد مدیر کل استاندارد و رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان باهم دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل استاندارد خوزستان در این نشست تبریک با تاکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: یکی از عناوین روز‌های هفته استاندارد امسال با شعار “استاندارد مردمی، کلید تجاری سازی محصولات دانش بنیان” نامگذاری شده است.

علی داودی تصریح کرد: نهاد استاندارد یک دستگاه اجرایی مستقل دولتی است که در ۴ حوزه ارزیابی انطباق، اندازه‌شناسی، تایید صلاحیت و استانداردسازی فعالیت می‌کند.

داودی با اشاره به رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: این سازمان در رویکرد تحولی خود همراه مردم است و تلاش می‌کند ضمن تحقق همه شاخص‌های عملکردی با سایر دستگاه‌های اجرایی تعامل سازنده داشته باشد و در انجام وظایف و رسالت‌های خود به همراهی همه مردم نیاز دارد.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، همه توان خود را به کار گرفت تا مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد را با همراهی معاونت علمی و فناوری حل کند شاید بتوانیم به تجاری سازی محصولات دانش بنیان کمک کنیم.

مدیر کل استاندارد خوزستان هدف از برگزاری این دیدار را اعلام آمادگی این ها برای ارزیابی محصولات شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان جهت اعطای پروانه دانش بنیان عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان هم در این دیدار با تبریک هفته استاندارد و با اشاره به اهمیت نقش استاندارد در جامعه، گفت: موانع پیش روی فناوران مستقر در پارک استان در حوزه استانداردسازی محصولات تولیدی باید آسیب شناسی و برداشته شود.

محمد راضی جلالی با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور در اقتصاد استان تصریح کرد: یکی از بازیگران اصلی اکوسیستم فناوری در استان، اداره کل استاندارد خوزستان است و ما در پارک علم و فناوری خواستار تعامل بیشتر با این اداره کل در زمینه‌های مختلف هستیم.

جلالی خاطرنشان کرد: محصولات فناورانه دارای نشان استاندارد از مقبولیت خاص برای مصرف کننده برخوردار بوده و شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور با دریافت این نشان می‌توانند نقش خوبی در بازار داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.