کد خبر : 367
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

با مشارکت ۷۰ گروه جهادی برگزار شد؛

اجرای رزمایش ملی جهادگران فاطمی در شهرستان بهمئی

اجرای رزمایش ملی جهادگران فاطمی در شهرستان بهمئی
رزمایش ملی جهادگران فاطمی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با حضور ۷۰ گروه جهادی آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ذر گفتگو با خبرنگار موج زاگرس گفت: در راستای پاسداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، همزمان با سراسر کشور، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد با اشاره به شرکت ۷۰ گروه فعال جهادی در این رزمایش تصریح کرد: هزار جهادگر بسیجی در این رزمایش در عرصه‌های محرومیت زدایی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، علمی و پژوهشی، دانش بنیان و بهداشت و درمان خدمات رسانی می‌کنند.

وی اجرای طرح‌های مختلف زود بازده، خانگی، نصب پنل‌های خورشیدی با هدف کار آفرینی برای نیازمندان با ارائه تسهیلات ارزان قیمت را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی ذکر کرد و ادامه داد: آبرسانی به برخی روستا‌ها و فعالیت گروه‌های پزشکی و دندان پزشکی در روستا‌ها و مناطق محروم از برنامه‌های این سازمان در این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، با اشاره به خدمات ارزنده جهادگران در عرضه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی اضافه کرد: کمک رسانی به مناطق محروم، اهدای بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات درمانی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فروش محصولات صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال، دیدار مسئولان با خانواده شهدا، بازدید از طرح‌های عمرانی جهادگران در مناطق مختلف از برنامه‌هایی است که به زودی نیز در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

در این رزمایش، بانوان و آقایان جهادگر بسیجی به عنوان نمایندگان بسیج سازندگی نواحی و اقشار پزشکی، کشاورزی، صنعتی، عمران، کارگری، فرهنگی، طلاب حضور داشتند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.