کد خبر : 2661
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

اجرای طرح اردوی جهادی پزشکی به یاد و نام شهدا در بخش غیزانیه(+تصاویر)

اجرای طرح اردوی جهادی پزشکی به یاد و نام شهدا در بخش غیزانیه(+تصاویر)
نماینده تیپ جهادی ۱۲ مستضعفین در استان خوزستان از ارائه خدمات پزشکی در قالب طرح اردوی جهادی پزشکی بامشارکت گروه های جهادی و برخی دستگاهای متولی در بخش غیزانیه خبر داد.

به گزارش موج زاگرس، موسی خنافره نماینده تیپ جهادی ۱۲ مستضعفین در استان خوزستان اظهار کرد: طرح اردوی جهادی پزشکی که بامشارکت گروه جهادی حاج عبدالله والی کمیته امداد استان خوزستان، گروه جهادی راه خدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گروه جهادی حضرت ولیعصر(عج الله فرجهم شریف )خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرمانداری شهرستان، حوزه مقاومت بسیج چهارمشترک ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) اهواز و دیگر شرکت ها که مسئولیتهای اجتماعی در این حرکت مشارکت داشتند، دربخش غیزانیه اجرا شد.

وی افزود: در این طرخ خدمات پزشکی از قبیل دندان پزشکی، قلب، اطفال، زنان و زایما؛ارتوپدی؛داخلی؛فیزیوتراپی؛مشاوره تغذیه؛ خدمات درمانی به بیش از ۷۸۰ خدمت به این شهروندان از طریق این گروه های جهادی خدمت ارائه شد.

 

خنافره تصریح کرد:  این برنامه در بخش غیزانیه بزرگ  انجام و از صبح تا ظهر نیز به شهروندان خدمات ارائه داده شد.

وی با بیان اینکه،  این برنامه با هدف خدمات رسانی به شهروندان بخش غیزانیه بوده است،ابراز امیدواری کرد: این اردو جهادی نیز به اسم و پاس داشت یاد شهدای بخش غیزانیه اهواز صورت پذیرفت.

خنافره گفت:  در این برنامه جناب آقایان دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر موالی زاده معاون استاندار وسرپرست فرمانداری اهواز، دکتر منصوری قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان، نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی( علیه السلام) اهواز و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از این اردوی جهادی پزشکی بازدید کردند و از دست اندرکاران برگزاری این طرح وبرنامه تقدیر کردند.

گفتنی است بخش غیزانیه بزرگترن و وسیع ترین بخش در کل ایران با ۸۵ روستا ، ده و دهستان و از کمبود های بسیاری رنج می برد از جمله کمبود آب که هنوز بعد از سالها مشکلات بر طرف نشده است وحدود ۵۰۰ حلقه چاه نفت در این منطقه نیز وجود دارد و جاده های بسیار بدی نیز دارد که مردم این بخش با این مشکل مواجه شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.