کد خبر : 625
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

معاون رئیس‌جمهور:

ادعاها درباره دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی کار کذب است

ادعاها درباره دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی کار کذب است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره ادعاهای مطرح‌شده در خصوص دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی کار، گفت: هم در داخل و هم در خارج کشور مطالب کذبی منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه صحت ندارد و با هدف تخریب یک چهره علمی و مدیریتی صورت گرفته است.

به گزارش  موج زاگرس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره معرفی محمدهادی زاهدی‌وفا به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: آقای زاهدی‌وفا دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد است و با اقتصاد اسلامی هم به خوبی آشنایی دارد و سال‌ها رئیس دانشکده اقتصاد بوده و برخی مسئولان و نمایندگان مجلس از شاگردان او بودند و از جهت علمی، اخلاقی و مدیریتی هم مورد تأیید رئیس‌جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: آقای زاهدی‌وفا در شورای‌های مختلف شستا و موضوعات مختلف حضور داشته و اشراف خوبی بر مسائل اقتصادی کشور دارد و می‌تواند هم در وزارتخانه و هم در مجموعه دولت شخص موثر و موفقی باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلات تابستانی مجلس و محدودیت فرصت رایزنی با کمیسیون‌ها، نمایندگان با رأی بالایی زاهدی‌وفا را به‌عنوان وزیر انتخاب کنند. ‌

حسینی همچنین درباره ادعاهای مطرح‌شده در خصوص دو تابعیتی بودن زاهدی‌وفا، گفت: هم در داخل و هم در خارج کشور مطالب کذبی منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه صحت ندارد و با هدف تخریب یک چهره علمی و مدیریتی صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور گفت: آقای زاهدی وفا برای تحصیل به خارج رفته بوده و به ایران بازگشته است ولی برخی هم شایعه کردند پسر آقای زاهدی‌وفا در اروپا شرکت دارد در حالی که ایشان اصلاً اولاد ذکور ندارد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.