کد خبر : 147
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

اعلام موضع سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح جنجالی مجلس

اعلام موضع سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح جنجالی مجلس
نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی مواضع خود را پیرامون طرح جنجالی صیانت از فضای مجازی اعلام کردند.

به گزارش موج زاگرس،نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی مواضع خود را در مورد طرح جدید و جنجالی مجلس اعلام کردند.

سید محمد موحد، نماینده کهگیلویه در توئیتی نوشت: اولویت مجلس و هیئت رئیسه آن باید اقتصاد کشور، اشتغال و معیشت مردم باشد. مجلس و دولت فضای واقعی را فدای فضای مجازی نکنند.

روشنفکر، نماینده بویراحمد از رسانه ها و فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: برخی رسانه‌ها متاسفانه در بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی ادعا کردند روشنفکر یکی از امضاکنندگان طرح بوده، اما طی مکاتبه با هیئت رئیسه این ادعای کذب مشخص شد، طی روزهای اخیر مجدد توسط برخی رسانه‌ها این بحث باز شد درحالیکه واقعیت ندارد، خطاب به این بزرگواران عرض می‌کنم چرا برخی اوقات فضا را مسموم می کنید و با سم پاشی اذهان عمومی را به سمتی می برید که بدبینی ایجاد شود؟

وی خاطرنشان کرد: این بحث سوخته و تکراری را بارها تکرار کردید در حالیکه اولویت بنده و خیلی از نمایندگان نگاه به معیشت و اشتغال مردم است و به چنین مواردی بها نمی‌دهم، نگاهم به سفره مردمی است که با برخی تنگ نظری‌ها هر روز کوچک‌تر و کمرنگ‌تر می شود و تأکید می‌کنم با هر طرح و لایحه‌ای که سفره مردم را کوچک‌تر و کمرنگ‌تر کند، مخالف هستم.

سید ناصر حسینی نماینده گچساران اما نامش رسماً در لیستی که در فضای مجازی تحت عنوان حامیان طرح صیانت از فضای مجازی دست به دست می‌شود، آمده است.اما به این ادعا پاسخ داد و آنرا غیر واقعی و ناشی از بداخلاقی های سیاسی دانست.

او گفت:بنده با توجه به اینکه در مرحله بررسی اعتبارنامه هستم، لذا قانوناً حق راُی ندارم، مع‌الوصف تاکنون زیر هیچ طرحی را در مجلس امضاء نکرده‌ام.

حسینی ادامه داد:معتقدم مسائل مردم و کشور را باید با اولویت‌بندی و کار عالمانه و دقیق کارشناسی، با استفاده از نقطه نظرات جامعه نخبگانی کشور به پیش برد و امیدوارم نتیجه هر طرح وبرنامه‌ای منتج به رونق زندگی مردم عزتمند ایران اسلامی باشد.

وی گفت:اخیراً لیست‌هایی در خصوص موافقت یا مخالفت نمایندگان با برخی طرح‌ها و لوایح انتشار یافته که نام بنده نیز در این لیست‌ها درج شده است،این در حالیست که اینجانب تا بعد از تایید اعتبارنامه حق دادن رای در موافقت یا مخالفت با طرح‌ها و لوایح را ندارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.