کد خبر : 1888
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

خبرنگار: «بهار آب روشن»

افتتاحیه طرح ولایت در دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شهرکرد+تصاویر

افتتاحیه طرح ولایت در دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شهرکرد+تصاویر
افتتاحیه طرح ولایت دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه استان چهار محال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی، برگزارشد.

به گزارش موج زاگرس این طرح برای اولین بار در دانشگاه فرهنگیان این استان با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شاهسون مسئول دفترنهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان از چهارشنبه نهم آذر شروع شد.

افتتاحیه طرح ولایت دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با حضور محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه استان چهار محال و بختیاری محمد،حجت الاسلام والمسلمین دکترمهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم کاظمی معاونت تبلیغات اسلامی استان و ریاست پردیس ها ی فرهنگیان استان دکتر عبدالرضا فتاحی صورت پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این مراسم اظهار کرد: مسیر طرح ولایت مسیری است که معرفت دینی دانشجو معلمان را افزایش می دهد.

وی با اشاره به روایت زائده و حادثه کربلا، گفت:  هر زمان مسئله ای در جامعه پیش بیاید می‌توانند مسیر درست را تشخیص دهند و با توکل برخدا و ائمه اطهار آرام باشند و از حق دفاع کنند.


گفتنی است دوره آموزشی طرح ،ولایت با برگزاری کلاسهای درسی توسط اساتید متخصص موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) شرایطی را فراهم می آورد تا منظومه مبانی اندیشه اسلامی ذیل شش عنوان کل (معرفت شناسی خداشناسی انسان شناسی فل اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست با روی برهانی مورد بررسی قرار گیرد. هر مکتبی – دینی،چه غیر دینی که مدعی است میتواند با تمام جوانب مختلف زندگی بشر او را به آرمانی ترین اهدافش برساند باید در این شش عنوان، پاسخهای منطقی و قابل دفاع خود را به انسانها عرضه کندـ

 

این طرح در قالب شش هفته ،طی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود و در پایان از دانشجویان امتحان گرفته می شود و گواهی حضور در دوره صادر می شود.

انتهای پیام/بهار آب روشن

عکاس:سید رضاحسینی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.