کد خبر : 2449
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

امام جمعه اهواز: سپاه دست مستکبران را کوتاه می‌کند

امام جمعه اهواز: سپاه دست مستکبران را کوتاه می‌کند
امام جمعه اهواز گفت: سپاه دست مستکبران را کوتاه می‌کند به همین دلیل دشمنان انقلاب اسلامی این نهاد با قدرت را تروریست خطاب می‌کنند حال آنکه تروریست واقعی خود آنها هستند.

به گزارش موج زاگرس،  حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از مردم ولایتمدار ایران و سپاه وحشت دارند چرا که در مقابل آنها می‌ایستند.

وی با بیان اینکه پارلمان اروپا با اقدام اخیر حمله انتحاری به خود کرده است، ادامه داد: کشورهای اروپایی در زمان اغتشاشات با دشمنان ایران همکاری کردند و سپاه پاسداران را که منجی ضعفای عالم و دارای افراد بزرگی همچون سردار دلها شهید سلیمانی است تروریست خطاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وقتی دشمن بر روی یک نقطه دست می گذارد نشان می‌دهد که نقطه قوت است؛ این کشورها خودشان کودک کش و تروریست هستند و میلیون‌ها کودک را دریمن و کشورهای دیگر به قتل رسانده‌اند.

وی افزود: دشمنان بدانند اگر دست از پا خطا کنند سربازان ایران اسلامی در بخش عملی و معنوی با آنها مقابله خواهند کرد.

امام جمعه اهواز اظهارکرد: ایران در پناه خدا با همراهی ۱۶ کشور اسلامی برای همیشه دست مستکبران و اسرائیل خبیث را کوتاه خواهند کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب افزود: ماه رجب ماه هدایت و ماه شعبان ماه آماده شدن برای قرار گرفتن در مسیر تقوا است.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: ماه رجب فرصت‌های طلایی برای استغفار، به جا آوردن نماز، خوبی کردن و حضور در مساجد و روزه داری است.

وی افزود: استفاده از فرصت های ماه های رجب و شعبان و رمضان باعث می شود که که ثواب چند هزار ساله را کسب کنیم.

امام‌جمعه اهواز بیان کرد در سرشاخه های کوهرنگ پنج متر برف آمده، کوه های زاگرس پوشیده از برف شده و چشمه های کوه ها که سال ها خشک بودند با این بارش سیراب شدند،دعا کنیم این بارش ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.