کد خبر : 1946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

انتخاب سرپرست شهرداری دزفول

انتخاب سرپرست شهرداری دزفول
پس از استعفای سیدحسن عیسی زاده از سمت شهرداری دزفول، عباس یوسفی نژاد به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب شد.

به گزارش موج زاگرس،   رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: سیدحسن عیسی زاده براساس بند الف تبصره ۴ ماده ۷۱ قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، استعفای خود را در ۶ آذرماه امسال تقدیم کرد.

محمدحسن پرآور با بیان اینکه استعفای شهردار در اختیار شورای شهر قرار گرفت و با موافقت ۷ عضو شورا پذیرفته شد، افزود: تلاش شد شهردار دزفول در این نشست حضور یابد و دلایل استعفای خود را برای تنویر افکار عمومی اعلام کند، ولی این امر محقق نشد، از طرفی امکان بلاتکلیف ماندن موضوع نیز نبود به همین منظور با رای گیری اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی می‌گوید: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان با تقاضای استعفای شهردار، عباس یوسفی نژاد به عنوان سرپرست شهرداری دزفول انتخاب شد.

علیرضا زمانی راد، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول گفت: شورای ششم، شهرداری را با بدهی‌های انباشته شده، حساب‌های مسدود، طرح‌های عمرانی نیمه تمام یا متوقف، نداشتن بانک اطلاعات املاک و نیروی انسانی، تورم نیروی انسانی، توقعات غیرقانونی ادارات از شهرداری و نابودی امکانات آتش نشانی تحویل گرفت.

وی افزود: با این اعتقاد که شهرداری نباید فقط از سوی مهندسان عمران اداره شود و نیازمند یک مدیر است، با نظر اعضای شورا، عیسی زاده وارد شهرداری شد.

زمانی راد ادامه داد: انجام امور زیربنایی و زیرساختی نشان دهنده این بود که شهردار دزفول برنامه‌های درازمدتی دارد و استعفای وی بدون مشورت با اعضای شورا، به منزله هدردادن فرصت‌های شهر و شهرداری است.

این عضو شورای شهر می‌گوید: باید صحبت‌های شهردار در صحن شورا شنیده شود و در صورت منطقی بودن مشکلات با استعفای وی موافقت و در غیر اینصورت عزل شود.

غلامعلی رسالتی، یکی دیگر از اعضای شورای شهر دزفول گفت: عیسی زاده فردی پاکدست، اخلاق مدار و از مدیران توانا و لایق است که درخصوص مشکلات شهری نشست‌های متعددی با اعضای شورا برگزار کرده است، اما با وجود کار‌های مثبت زیربنایی انجام شده در یکسال اخیر، مردم فعالیت عمرانی چشمگیری ندیدند، از این رو حالا که شهردار استعفا داده با استعفای او موافقت می‌شود.

حجت الاسلام مهدی جعفرنمازی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول می‌گوید: وقتی طرح سوال از شهردار مطرح شد با استعفای شهردار مواجه شدیم و این نباید به یک رویه نادرست تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.