کد خبر : 2387
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

فرمانده انتظامی خوزستان:

انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۱۲۰ اسلحه و بیش از دو هزار فشنگ در دزفول

انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۱۲۰ اسلحه و بیش از دو هزار فشنگ در دزفول
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: یک باند قاچاق سلاح در دزفول منهدم و در همین راستا ۱۲۰ اسلحه و بیش از دو هزار و ۳۰۰ فشنگ کشف و ضبط شد.
به گزارش موج زاگرس، سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری رده همنام شهرستان دزفول با رصد مستمر و تلاش شبانه‌روزی اعضای باند قاچاق سلاح که از طریق استان ایلام محموله سلاح  جنگی را جهت توزیع وارد دزفول و در محل‌های مناسب جاساز کرده بودند، را شناسایی و برای دستگیری آن‌ها اقدام نمودند.

وی  با بیان اینکه در این عملیات پیچیده و ضربتی ماموران پلیس اعضای پنج نفره باند قاچاق سلاح را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۴ قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۲۸ خشاب جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان به اجرای طرح ارتقا امنیت عمومی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در استان اشاره کرد و گفت: از دستاورد‌های این طرح دستگیری ۱۱۰ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۱۲۰ اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز با دو هزار و ۳۷۹ عدد فشنگ است.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.