کد خبر : 1854
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

اهدای ۱۰ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستان

اهدای ۱۰ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در این آیین گفت: ۴۷ هزار بسته نوشت افزار از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون بین دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش این نهاد در خوزستان توزیع شده است.

به گزارش موج زاگرس،   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در این آیین گفت: ۴۷ هزار بسته نوشت افزار از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون بین دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش این نهاد در خوزستان توزیع شده است.

جمال شیبه افزود: این بسته‌های تحصیلی با کمک خیران و شرکت مناطق نفتخیز جنوب در خوزستان تامین شده که از امروز توزیع آن‌ها آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند افزود: در این مدت به ازای هر دانش آموز پنج میلیون ریال برای تامین سایر نیاز آن‌ها تامین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: یکی از موارد بسیار مهم در توانمند سازی خانواده‌ها شناسایی استعداد‌های تحصیلی و حمایت از آن‌ها است که می‌تواند برای آینده خانواده و کشور بسیار مهم و اثر گذار باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز نیز بیان کرد: امروز با کمک شرکت مناطق نفتخیز جنوب بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند روستای تسویه اهواز تامین شد که شاهد شور و نشاط زیادی با توزیع این بسته‌ها در بین دانش آموزان بودیم.

یاسین معتوکی افزود: از خیران تقاضا داریم در بحث توسعه فضای آموزشی، تجهیز مدارس و ایجاد شور و نشاط در مدارس آموزش و پرورش را یاری دهند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.