کد خبر : 2377
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

استاندار خوزستان در نشست بانوان فعال استان مطرح کرد؛

بانوان به کمک مدیریت استان بیایند+(گزارش تصویری)

بانوان به کمک مدیریت استان بیایند+(گزارش تصویری)
استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: چشم انداز و برنامه‌ها باید مشخص شود تا انتهای کار عملیاتی از‌دورن این چشم اندازها دیده شود.

به گزارش موج زاگرس،    نشست بانوان فعال استان در حوزه‌های مختلف امروز چهارشنبه ٢١ دی‌ماه با علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: چشم انداز و برنامه‌ها باید مشخص شود تا انتهای کار عملیاتی از‌دورن این چشم اندازها دیده شود.

حسینی محراب بیان داشت: بانوان نقشی اساسی را در نشر، توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند؛ بنابراین باید به عنوان محور شناخته شوند؛ زیرا اگر جامعه‌ای سالم می‌خواهیم باید دخترانی سالم را در ابعاد مختلف دینی و فرهنگی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و‌ تدبر در آیات قرآن کریم تصریح کرد: شیوه‌نامه هر چیزی که خداوند از انسان خواسته است در قرآن کریم وجود دارد و توجه به آن سبب می‌شود که خیر دنیا و آخرت را داشته باشیم.

استاندار خوزستان عنوان داشت: در مسائل کارآفرینی و اقتصادی برنامه‌های ٣٠ گانه‌ای داریم که در حال حاضر ١٠ مورد آن در اولویت قرار گرفته است.

حسینی محراب افزود: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته است؛ همچنین بیشترین بودجه‌ به خوزستان تعلق گرفته است‌؛ بنابراین باید بانوان هم به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: رشدی که بانوان استان در امر ورزش داشته‌اند؛ موجب افتخار است و باید تقویت شود.

استاندار خوزستان ابراز داشت: پارک‌های ١٢ گانه توسط شهرداری ها مجهز شود؛ همه مدارس و ورزشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری تبدیل به فضای مناسبی برای ورزش شوند.

حسینی محراب در پایان گفت: حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید زمینه شرعی و محیط عفت‌گونه‌ای را برای بانوان فراهم کنند تا زنان و دختران ما بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند و به قهرمانان توحیدی، ادبی، شعر و شاعری، قرآنی، نویسندگی، خطاطی، ورزشی و…. شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.