کد خبر : 1280
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

داعش مسئولیت جنایت شاهچراغ را برعهده گرفت اما می گویند کار خودشان است!

داعش مسئولیت جنایت شاهچراغ را برعهده گرفت اما می گویند کار خودشان است!
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: بار دیگر جنایت واقع شده در حرم شاهچراغ را محکوم می‌کنیم آنها امنیت ما را نشانه گرفته‌اند. امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌ و باید مروج امنیت باشیم.

به گزارش موج زاگرس،  حجت‌الاسلام محمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: مهمترین راهبرد و مأموریت نظام جمهوری اسلامی تأمین امنیت است اگر امنیت نباشد علم و تکنولوژی و استحکام خانواده مفهوم نخواهد داشت. ما نمونه آن را در لبنان، عراق و سوریه دیده‌ایم و در یمن نیز شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به حضور آمریکا در نقاط مختلف جهان که کیلومترها از کشورشان دور است، تصریح کرد: آمریکا مدام ذهن مخاطب خود را قانع می‌کند که باید جاسوسان و نیروهای ویژه خود را به سراسر مناطق دنیا بفرستد تا امنیت آنها تأمین شود و خود آنها گفته‌اند ۷ تریلیون در منطقه هزینه کرده‌اند تا بتوانند به اهداف خودشان که خاورمیانه جدید باشد، دست پیدا کنند و شبانه مانند دزد وارد عراق شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه ما وسط انباری از باروت هستیم، گفت: دشمنان در چهار طرف دندان تیز کرده‌اند. اگر داعش را ایجاد کردند برای هدف‌گیری ایران اسلامی بود.اما کارگردان‌ها، فیلم‌سازها و سلبریتی‌های ما چقدر مسئول پرداختن به امنیت کشور بوده‌اند؟

وی با اشاره به کشتار مردم بیگناه در حرم شاهچراغ شیراز گفت: با مرگ یک دختر در کشور آشوب به پا می‌کنند و می‌گویند حقوق زن اینجا رعایت نمی‌شود. در کشور ما در تمام دوران ۴۳ سالی که از انقلاب می‌گذرد هر سال انتخابات برگزار می‌شود، اما در عربستان یک انتخاباتی برگزار نمی‌شود. آن وقت ما می‌شویم دیکتاتور و آنجا مهد دموکراسی است؟

موسوی‌فرد اضافه کرد: در حالی که یک دختر به هر دلیل از دنیا می‌رود و خون او برای ما محترم است، آشوب به پا می‌کنند ولی در حرم شاهچراغ آن جنایت اتفاق می‌افتد، بعد می‌گویند کار خود رژیم است و حتی وقتی داعشی‌های پلید این جنایت را به خود نسبت می‌دهند نمی‌پذیرند.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: به گوش باشید این کارها برای این نیست که دلشان برای حقوق بشر سوخته است. اگر قرار است برای حقوق بشر دل بسوزانند در کشورشان بیش از ۴ هزار زن بیگناه توسط پلیس کشته شدند و یک پلیس مجرم شناخته نشد. بالغ بر ۷۰۰ نفر از زنان بی گناه را کشتید و صدای حقوق بشر شما بلند نشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: بار دیگر جنایت واقع شده در حرم شاهچراغ را محکوم می‌کنیم آنها امنیت ما را نشانه گرفته‌اند. امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌ و باید مروج امنیت باشیم.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.