کد خبر : 1400
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

امام جمعه اهواز :

برخورد قاطع با اراذل و اوباش

برخورد قاطع با اراذل و اوباش
امام جمعه اهواز تصریح کرد: پیام حزب‌الله به مسئولان این است که با این افراد و عقبه آن‌ها و اراذل و اوباشی که این گونه به جان و مال مردم افتاده‌اند، مماشات نکنند و برخورد قاطعی داشته باشند.

به گزارش موج زاگرس،   حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: یکی از نکاتی که در سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد، خانواده است.

وی ادامه داد: تفاوت در سبک زندگی سبب می‌شود در خانواده‌ای حاج قاسم تربیت شود و در خانواده‌اید افرادی تربیت می‌شوند که به بمب آتش‌افروز تبدیل می‌شوند و امتی را به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه اهواز با اشاره به صحبت‌های امامین انقلاب در مورد ممنوعیت زندگی اشرافی گفت: فراموش کردن گناهان مرتکب شده، به رخ کشیدن کارهای خوب، نگاه کردن به بالادست خود در مادیات و نگاه کردن به بالادست خود در مورد معنویات چهار عاملی هستند که انسان را نگون‌بخت می‌کنند.

موسوی‌فرد با تبریک روز دانش‌آموز بیان کرد: اجانب می‌خواهند اتحاد مردم با رهبری شکسته شود که این مساله بسیار مهم است اما مقام معظم رهبری فرمودند این جوانان، فرزندان ما هستند.

وی ادامه داد: بعد از بیش از ۴۰ روز نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مماشات و سعه صدر داشتند تا صف فرزندان‌مان از آن‌هایی که عمله استکبار و در میدان هستند، جدا شود.

وی تصریح کرد: پیام حزب‌الله به مسئولان این است که با این افراد و عقبه آن‌ها و اراذل و اوباشی که این گونه به جان و مال مردم افتاده‌اند، مماشات نکنند و برخورد قاطعی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امروز در غرب زن به یک کالا تبدیل شده است، بیان کرد: آن کسی که شعار “زن، زندگی، آزادی” سر می‌دهد منظورش از آزادی چیست؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.