کد خبر : 2972
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

  مسئول تیپ جهادی ۱۲ مستضعفین استان خوزستان خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی «پزشکی ودندان پزشکی» در روستاهای شهرستان «دزپارت(دهدز)»خوزستان+تصاویر

برگزاری اردوی جهادی «پزشکی ودندان پزشکی» در روستاهای شهرستان «دزپارت(دهدز)»خوزستان+تصاویر
مسئول تیپ جهادی۱۲ مستضعفین استان خوزستان  گفت: این خدمات از جمله دندانپزشکی، فیزیوتراپی، زنان و زایمان، پزشک عمومی در این منطقه ارائه شد.

به گزارش موج زاگرس،    مسئول تیپ جهادی ۱۲ مستضعفین استان خوزستان از ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی در قالب کار اردو جهادی در تاریخ  ۲۶لغایت۲۸اردبیهشت دردمرکز بهداشت روستای (ده کیان از بخش مرکزی دهستان دنباله رود شمالی شهرستان دزپارت )خوزستان خبر داد.

موسی خنافره اضافه کرد: همچنین روستاهای همجوار این روستا نیز در این برنامه حضور پیدا  و خدمات دریافت کردند.

وی اذعان کرد:  این اردوی جهادی بامشارکت قرارگاه جهادی مرحوم حاج عبدالله والی، کمیته امدادامام خمینی(ره) استان خوزستان،گروه جهادی راه خدا، کانون فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، فرمانداری شهرستان دزپارت، آموزش و پرورش شهرستان دزپارت و دیگر شرکت ها و سازمان‌هاب حامی؛ حمایت و پشتبانی شده است.

خنافره تصریح کرد: ۶۷۸ خدمت جهت شهروندان این روستا و روستاهای همجوار داده شد .

مسئول تیپ جهادی۱۲ مستضعفین استان خوزستان  گفت: خدماتی از جمله دندانپزشکی، فیزیوتراپی، زنان و زایمان، پزشک عمومی در این منطقه ارائه شد.

خنافره با بیان اینکه از مسئولان انتظار و درخواست داریم که این گروه‌ها را حمایت کنند، بیان کرد: مسیر واقعی این گروه‌ها؛ راه شهدا و اهل بیت (ع) ، و دوری از کارهای جزیره‌ای و انجام دسته جمعی امورات ضرورت دارد.

مسئول تیپ جهادی۱۲ مستضعفین استان خوزستان ادامه داد:  با همکاری و هم‌فکری تمام گروه‌های جهادی این برنامه را برگزار کردیم، البته از دیگر دستگاه‌ها؛ ادارات و سازمان‌ها که با اردو جهادی همکاری داشتند؛ تشکر می‌کنیم.

خنافره متذکر شد: این اردو از محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در روز سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) به مقصد شهرستان دزپارت بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.