کد خبر : 1214
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

بمب‌گذاری با نام آزادی/برای ترور از بمب و نارنجک استفاده می‌کردیم

بمب‌گذاری با نام آزادی/برای ترور از بمب و نارنجک استفاده می‌کردیم
سرکرده‌ی گروهک تروریستی حرکة النضال می‌گوید با بمب‌گذاری در اماکن عمومی به نام آزادی مردم عادی را ترور کردیم.

به گزارش موج زاگرس، به نقل از فارس، با لباس آبی راه‌راه و عینک فریم مشکی‌ به قاضی خیره شده بود. قاضی پرسید: « چرا ساعت ۱۰ صبح را برای انجام عملیات‌ها انتخاب کردید؟» او ماسک نصفه و نیمه‌اش را پایین کشید و از لیوانِ یک‌بار مصرفی که در دست داشت آب نوشید و گفت:« برای اینکه آن موقع از روز شلوغ‌تر است. خواستیم تلفات بیشتر باشد.»

قاضی ادامه داد:« در کجا متولد شدید و ساکن کجا هستید؟» او گفت: « در روستای شعیبیه شوشتر متولد شدم اما ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقامات امنیتی کشور سوئد از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به ماموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هر جا که باشم آن‌ها من را نجات دهند.» قاضی گفت: پس چرا در آخرین عملیاتی که داشتید شما را نجات ندادند؟» مرد راه‌راه پوش، آبِ مانده در نیمه‌ی دیگر لیوان را سرکشید و باز هم به قاضی خیره شد.

کودک خردسالی که قربانی ترور شد

در صندلی‌های کناری، تصاویر قاب گرفته شهدای حادثه تروریستی اهواز به چشم می‌خورد. چشمم به چشمان درشت طاها می‌افتد و پرده‌ی اشک فرو می‌ریزد. یاد کیفِ کوچک طاها افتادم، خوراکی‌هایش، مدادرنگی‌هایش. محمد طاهای چهار ساله می‌خواست اول مهر به مهدکودک برود اما‌ در حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور به مراسم رژه در اهواز مظلومانه تیرباران شد و امروز این مرد راه‌راه پوش با خونسردی تمام روبه‌روی قاضی ایستاده و از برنامه‌ریزان، عاملان و حامیان ترور سخن می‌گوید.

گروهک تروریستی حرکه النضال را با تلاش شبانه‌روزی و جذب ۲۵ نفر تشکیل دادیم. سپس با فرار از ایران و استقرار در اروپا اقدام به بازسازی گروهک تروریستی خود کردیم و شاخه جدید نظامی در کشور را تاسیس کردیم و با بمب‌گذاری در اماکن عمومی به نام آزادی مردم عادی را ترور می‌کردیم.

 یک هسته جدید نظامی تشکیل دادیم و از سال ۱۳۸۴ اقدامات تروریستی را در فرمانداری اهواز و سازمان برنامه و بودجه صورت دادیم و طی فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه هر ده دقیقه یک بار یک بمب منفجر کردیم.

برای ترور از بمب و نارنجک استفاده می‌کردیم

در چارت جدید من، “حبیب فرج‌الله چعب” به عنوان نفر دوم گروهک تروریستی بودم اما بعد از دستگیری حبیب نبگان به عنوان نفر اول گروهک حرکه النضال به اتهام جاسوسی برای عربستان سعودی و اقدامات تروریستی توسط سرویس‌های جاسوسی کشور دانمارک، به عنوان نفر اول این گروهک منسوب شدم.

اقداماتی علیه اموال عمومی و خصوصی استان خوزستان اعم از ایراد خسارات به لوله‎های نفتی، ایراد خسارت در پی بمب گذاری در مقابل بانک خصوصی و … انجام دادیم و برای این اقدامات از ابزارهای جنگی نظیر بمب، نارنجک، سلاح کلاشینکف و … استفاده کردیم.

 با سرویس‌های اطلاعاتی عربستان همکاری داشتیم و برای انجام علمیات‌ها از آن‌ها سلاح دریافت می‌کردیم. در سال ۲۰۱۹ برای شرکت در کنفرانس گروهک‌های تروریستی عازم لهستان شدم اما به دلیل اعلان قرمز، توسط مقامات کشور لهستان دستگیر شدم ولی با اعمال نفوذ و ورود مستقیم دولت سوئد و حمایت دولت آمریکا، با پرواز اختصاصی به سوئد بازگشتم و به همراه گروهم به فعالیت‌های خود ادامه دادم. کشور سوئد ماوا، مامن و پناهگاه ما و دیگر افراد و گروه‌هایی بود که دست به اقدام‌های تروریستی می‌زدند. از این گروه‌ها می‌توان به پژاک، حرکه النضال و منافقین اشاره کرد.

رژه شهریور خونین اهواز

صحبت‌های سرکرده‌ی گروهک “حرکه النضال” که به اینجا رسید، ذهن‌م مرا ‌بُرد به ۳۱ شهریور ماه در بلوار قدس اهواز. روزی که همه چیز برای یک رژه باشکوه مهیا بود. رژه آغاز شد. مردم برای تماشا آمده بودند. پیر و جوان و زن و مرد و کودک. یگان سربازان اولیه رژه خود را انجام داده بود که با صدای رگباری که فضا را انباشت، خون پاشید بر سنگفرش خیابان. چهار تروریست که سلاح‌هایشان را در پارکِ نزدیکی منطقه رژه مخفی کرده بودند، با پوشش مردمی به محل رژه نیرو‌های مسلح نزدیک شده بودند و با سلاح‌های کلاشینکف، مردم عادی را به رگبار بستند.

عهد اخوت با منافقین

سرکرده‌ی گروهک تروریستی حرکه النضال در ادامه می‌گوید: ما با دیگر گروهک‌های تروریستی نظیر منافقین عهد اخوت بسته‌ایم  و با آنها هم‌پیمان هستیم و جلساتی را برگزار کردیم. در عین حال از چاشنی الکترونیکی نیز برای ساخت بمب‌هایی که از آنها برای ترور استفاده می‌کنیم، بهره می‌بریم.

 سه نفر از اعضای گروهک تروریستی ما به سوریه متواری شده‌اند و با وصل شدن به گروهک‌های تروریست سوری که با دولت سوریه در جنگ بودند، اقدامات نظامی را فرا گرفته‌اند که از این سه نفر یک نفر کشته شد و دیگری در اهواز دستگیر شد و نفر سوم هم‌اکنون در خارج از کشور متواری است.

انجام عملیات تروریستی در شادگان

 در عین حال ما در این گروهک، گروهک ناصر شاوردی در هلند را به عنوان شاخه نظامی معرفی کردیم تا خطرناک‌ترین عملیات‌‌ها را در خوزستان و در شهرهای شادگان، ماهشهر و دارخوین انجام دهد.

 به دنبال این بودیم تا شعاع عملیات‌های تروریستی خود را به تهران بکشانیم و در قسمت‌هایی از تهران نظیر شرکت طرح و توسعه نیشکر، دادگستری و وزارت کشاورزی اقدام تروریستی انجام دهیم.

 یکی از اعضای این گروهک هم‌اکنون در کشور اتریش ساکن است و با برنامه‌ریزی با همدستان خود اقدام به طراحی عملیات‌های گسترده علیه ایران کرده است که از آن جمله می‌توان به تلاش برای نفوذ در تشکیلات اطلاعاتی یکی از دستگاه‌ها و بانک‌های کشور برای دریافت وام بوده است.

قصد داشتیم با تقویت شاخه نظامی نمایندگان مردم در خوزستان را ترور کنیم و ترور آیت‌الله جزایری، نماینده امام جمعه و شماری دیگر از شخصیت ها از اهداف ما بود. همچنین بمب‌گذاری در مقر بسیج و تلاش برای فعال کردن شاخه نظامی در خوزستان از جمله اهداف دیگر ما بود.

عربستان با این انشعاب گروهک ما سال ۲۰۱۵ مخالفت می‌کند و ۲ میلیون دلار از سوی سرویس اطلاعات عربستان  به عنوان جایزه هدیه داده شد.

جایزه عربستان برای ترور در ایران

 عربستان سعودی علاوه بر هزینه‌های فوق به منظور تقویت گروه‌های ضد جمهوری اسلامی مبلغ ۵ میلیون دلار به گروهک تروریستی حرکه النضال، یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به صالح کامرانی، سرکرده گروهک تروریستی در شمال غرب و ۲ میلیون دلار به گروهک تروریستی جیش‌الظلم پرداخت کرد.

ریشه «تضامن الدیمقراطی الاهواز»

ریشه اصلی گروه‌های تجزیه طلب خوزستان به حزب «تضامن الدیمقراطی الاهواز» برمی گردد که نسخه‌ای انگلیسی برای برخی افراد تروریست موسوم به «خلق عرب مقیم اروپا» محسوب می شود. معروف‌ترین این گروه‌ها شامل “حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز”، “جبهه العربیه لتحریر الاهواز” و “حزب النهضه العربی لتحریر الاهواز” هستند که برای تحقق امیالِ‌شان از آدم کشی و ترور و قتل و وحشی‌گری ابایی ندارند.

پس از وقوع حادثه تروریستی در مراسم رژه در اهواز، گروهک تکفیری و تجزیه طلب “الاحواز” در تلویزیونی معاند مسئولیت ترور را بر عهده گرفت و عامل اصلی این حمله تروریستی در اسرع وقت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و به دام افتاد. او همین مرد راه‌راه پوش، فرج الله چعب بود.

تا کنون شش جلسه دادرسی برای پرونده حبیب فرج الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شده است.

به گزارش فارس، در حال حاضر کمک‌های مالی دولت سعودی به گروهک تروریستی حرکه النضال حتی بعد از دستگیری فرج‌الله چعب نیز ادامه دارد. این هزینه‌ها شامل برگزاری سمینار تشکیلات در خارج از کشور و تأمین هزینه افرادی است که برای اقدامات تروریستی علیه ایران به خارج از کشور به شکل پنهان اعزام می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.