کد خبر : 122
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی خبر داد:

علمدار تقوی

بهار امسال، فصل رونق تولید در بهمئی/افتتاح چندطرح تولیدی هدیه بهاری به مردم بهمئی

بهار امسال، فصل رونق تولید در بهمئی/افتتاح چندطرح تولیدی هدیه بهاری به مردم بهمئی
جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی با حمایت از متقاضیان حوزه تولید، چند طرح تولیدی بزرگ را آماده بهره برداری در بهار امسال دارد که بهترین هدیه به شهروندان است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج زاگرس با اشاره به اینکه سال ۹۸ را با لبیک به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید آغاز می کنیم، گفت: بهار امسال فصلی سرشار از افتتاح و کلنگ زنی طرح های تولیدی در حوزه کشاورزی و دامپروری در شهرستان بهمئی است.

بیت اله بدرقه با تبریک سال نو به همه همشهریان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص شعار سال، هدایای بزرگی برای مردم بهمئی در بهار امسال داریم.

وی افزود:طرح پروش ماهی گرمابی با ظرفیت ۵۰ تن و اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی در بخش سرآسیاب یوسفی تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان بهار امسال به بهره برداری می رسد.

بدرقه تصریح کرد:طرح تولیدی بزرگ پرورش بلدرچین گوشتی با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در بخش ممبی تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان بهار امسال به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: یک طرح تولیدی دیگر پرورش بلدرچین گوشتی در روستای قلات با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در حال احداث است که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی خاطرنشان کرد: طرح تولیدی پرورش گوساله گوشتی ۱۰۰ راسی با اعتبار۸.۵میلیارد ریال تکمیل شده است که به زودی به بهره برداری می رسد.

بدرقه تصریح کرد: یک طرح تولیدی گوساله گوشتی ۱۰۰ راسی دیگر با اعتبار ۸.۵ میلیارد ریالی تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می کنیم در بهار امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت:یک واحد گلخانه کشت صیفی و سبزیجات در مجتمع گلخانه ای شهرستان بهمئی با مساحت ۶۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که با فعالیت این واحد نه تنها وابستگی شهرستان ما به واردات سبزی و صیفی قطع می شود بلکه ظرفیت تامین صیفی و سبزی شهرستان های همجوار نیز وجود دارد.

بدرقه خاطرنشان کرد: یک طرح تولیدی پرورش کبک گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای در بخش سرآسیاب یوسفی در دستور کار است که به زودی کلنگ زنی می شود.

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی در پایان گفت: ۷ طرح تولیدی پرورش مرغ گوشتی فعال در شهرستان داریم که در هر دوره تولید ۱۵۰ هزار قطعه مرغ روانه بازار می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.