کد خبر : 2478
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان به بهره برداری رسید

بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان به بهره برداری رسید
بیمارستان فوق تخصصی۲۴۲ تختخوابی علوی آبادان سه‌شنبه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش موج زاگرس،   رئیس بنیاد مستضعفان در آئین افتتاح این بیمارستان گفت: بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان یکی از مدرن ترین بیمارستان های کشور محسوب می شود که با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در راستای توسعه و خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم آبادان احداث شده است.

سیدپرویز فتاح افزود: ساختمان این بیمارستان توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده و تجهیزات درمانی آن بر عهده وزارت بهداشت و درمان است که بخشی تامین شده و مابقی تجهیزات آن نیز به زودی تامین و تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی بخش های تخصصی در این بیمارستان پیش بینی شده است گفت: در احداث ساختمان این بیمارستان مواردی از جمله مقاومت در برابر زلزله لحاظ شده لذا بیمارستانی در تراز بین المللی است.

فتاح وظیفه بنیاد مستضعفان در احداث این بیمارستان را پایان یافته اعلام کرد و گفت: برخی نواقص موجود در این بیمارستان برطرف خواهد شد.

وی گفت: مردم آبادان شایسته خدمت رسانی مناسب و مطلوب هستند و با افتخار و اعتقاد این بیمارستان به آنها اهدا شد.

رییس بنیاد مستضعفان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی منت دار مردم این خطه است و وظیفه داریم که رضایت مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این بنیاد در استان خوزستان گفت: احداث بیمارستان کودکان اهواز، بیمارستان یازهرا دزفول و احداث چند مرکز جامع سلامت در نقاط مختلف این استان از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان است.

فتاح با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا نیز خدماتی از جمله تامین تجهیزات پزشکی به استان خوزستان اهدا شد از اهدای چندین دستگاه آمبولانس به استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: این آمبولانس ها کاملا ساخت ایران است و به زودی تحویل دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.