کد خبر : 2221
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

«تودیع و معارفه استاندار خوزستان» استاندار جدید خوزستان:چهره شهر اهواز باید تغییر کند/کارمند رشوه‌ بگیرد از چشم مدیر می‌بینم/کنایه خلیلیان استاندار پیشین خوزستان به یوسفی نماینده اهواز

«تودیع و معارفه استاندار خوزستان» استاندار جدید خوزستان:چهره شهر اهواز باید تغییر کند/کارمند رشوه‌ بگیرد از چشم مدیر می‌بینم/کنایه خلیلیان استاندار پیشین خوزستان به یوسفی نماینده اهواز

کنایه خلیلیان استاندار پیشین خوزستان به یوسفی نماینده اهواز استاندار سابق خوزستان گفت: بسیاری از بازدیدهای ما بدون دوربین و فیلمبرداری انجام شد. در بارندگی اخیر چهار بار در مناطق مختلف حضور پیدا کردیم. تا اینکه فردی تریبون به دست رفته و سخنانی گفت؛ پرسیدیم خودش کجاست؟ گفتند تهران است! به گزارش موج زاگرس،  مراسم

کنایه خلیلیان استاندار پیشین خوزستان به یوسفی نماینده اهواز

استاندار سابق خوزستان گفت: بسیاری از بازدیدهای ما بدون دوربین و فیلمبرداری انجام شد. در بارندگی اخیر چهار بار در مناطق مختلف حضور پیدا کردیم. تا اینکه فردی تریبون به دست رفته و سخنانی گفت؛ پرسیدیم خودش کجاست؟ گفتند تهران است!

به گزارش موج زاگرس،  مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد.

صادق خلیلیان استاندار پیشین خوزستان در این نشست اظهار کرد: در بدو ورودم وضعیت بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام، کند و رها شده بود؛ در گام نخست مسائل و مشکلات را اولویت بندی کردیم و به عنوان مصوبات سفر رئیس جمهور پیگیری شد.

وی در خصوص مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس گفت: بسیاری از بازدیدهای ما بدون دوربین و فیلمبرداری انجام شد. در بارندگی اخیر چهار بار در مناطق مختلف حضور پیدا کردیم. تا اینکه فردی تریبون به دست گرفته و سخنانی گفت؛ پرسیدیم خودش کجاست؟ گفتند تهران است!

خلیلیان با تاکید بر ضرورت مشورت و استفاده از ظرفیت نخبگان، بیان کرد: دخالت‌هایی میخواست بشود از جمله در انتصابات که من نپذیرفتم و بر اساس ارزیابی‌ها و کار کارشناسی انجام شد.

وی با اشاره به پروژه‌ها و دستاوردهای دولت در ۱۶ ماه گذشته در زمینه اشتغال‌زایی، اظهار کرد: ۱۸۰ هزار بیکار در خوزستان داریم که هرقدر میتوانیم باید برای کاهش آنها تلاش کنیم.

استاندار سابق خوزستان عنوان کرد: وقتی می‌خواستم به خوزستان بیایم راضی نبودم اما حالا از من پرسیدند که آیا از آمدن به خوزستان پشیمانی، گفتم نه؛ در حد توان برای خوزستان تلاش کردیم و از ظرفیت‌های موجود استفاده کردیم.

وی گفت: مشکلات استان زیاد است که باید مرحله به مرحله آنها را حل کرد و خدارا شاکرم در این مسیر سهیم بودم.

به گزارش موج زاگرس، مجتبی یوسفی نماینده اهواز اخیرا در شبکه خوزستان در خصوص آبگرفتگی اهواز گفته بود: خلیلیان از اتاقش خارج نمی شود و در بحران حضور ندارد.

حسینی محراب استاندار جدید خوزستان در مراسم معارفه خود، اظهار کرد: امیدواریم با طرح‌ها و پروژه و همانگونه که رئیس جمهور گفتند با تشکیل شورای راهبردی بتوانیم از ظرفیت بزرگان استان، چهره‌های ملی، نخبگان، نمایندگان مجلس و خبرگان استفاده کرد.

وی افزود: در زمینه آب آشامیدنی این حق اولیه جامعه است و مدیران بخش آبفا همه مدیران باید در میدان باشند.

استاندار خوزستان گفت: زنجیره تولید در صنعت باید به روستا توجه کند و روستاها مرکز تولید باشند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد باید در اختیار مردم برای تولید و صادرات قرار گیرد، ادامه داد: خوشه صنعتی با تکیه بر روستاها شکل بگیرد تا روستاها هم خودشان کارآفرین باشند.

علی اکبر محراب تصریح کرد: از امروز افق جدیدی در عراق و کشورهای منطقه خواهیم داشت و در بازار کشورهایی از جمله روسیه نقش پررنگ‌تری داشته باشیم.

وی بیان کرد: وضعیت ظاهری شهر اهواز باید تغییر کند. من تغییر خاصی بین آن دوره‌ها و حالا مشاهده نکردم.

محراب عنوان کرد: اگر در محیطی رشوه وجود داشته باشد، مدیر نباید روی کار بماند.

وی بیان کرد: راهبرد من برخورد با علل است نه معلول، کارمند اکر رشوه بگیرد، از چشم مدیر او باید دیده شود.

استاندار خوزستان گفت: گزارش‌های شفاهی باید از جلسات حذف شود و در اتوماسیون و بانک‌های اطلاعاتی تقویت شود تا تجمیع و لینک آنها به نحو بهتری انجام شودو درنهایت تصمیم سازی و سیاست گذاری در خلا انجام نشود؛ بعضا چون ملاک و سنجه نداریم همه مدیران فکر میکنند موفق هستند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با نخبگان، اصاحب رسانه، توجه به فضای مجازی اهمیت دارد، بیان کرد: در زمینه کشاورزی، طرح مقام معظم رهبری و توسعه صنایع تبدیلی باید دنبال شود.

محراب اضافه کرد: لازم است در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توجه به حاشیه نشینی اولویت قرار گیرد.

وی افزود: شورای انتصابات تشکیل میدهیم و با مشورت دوستان امور را در مرکز انجام می‌دهیم.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.