کد خبر : 993
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۳

جاعل عنوان مأمور امنیتی در قم به دام افتاد

جاعل عنوان مأمور امنیتی در قم به دام افتاد
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای به اتهام جعل عنوان مأمور امنیتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش موج زاگرس؛به نقل از خبرگزاری موج قم، سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: با طرح شکایت وُرّاث یک متوفی از فردی که خود را عضو یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و از آن ها مبلغ ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: شکات بیان داشتند پدرشان در زمان حیات تعدادی احشام به قیمت ۴۰ میلیارد ریال به فردی فروخته و ثمن معامله را نتوانسته دریافت کند در ادامه موفق به رسیدن به حق خود نشده اند در این اثنا و در حین پیگیری قضائی با فردی آشنا شده و نامبرده خود را از کارکنان یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و مبلغ ۳میلیارد ریال تحت عناوین مختلف دریافت و کلاهبرداری می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اشراف و توسعه اقدامات اطلاعاتی، متهم ۵۰ ساله را شناسایی و دستگیری کرده که مشخص شد دارای سوابق متعدد کیفری با عناوین محکومیت های مالی متعدد و غصب عنوان مامور اطلاعات است.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: نامبرده خود را فردی ذی نفوذ در مراجع قضائی، انتظامی و مامور امنیتی معرفی می کرده که در تحقیقات به جرم خود اعتراف و با تحویل به مرجع قضائی استان در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان برای مشاوره حقوقی، مستقیماً و بدون واسطه به واحدهای معاضدت قضائی و دفاتر وکلای دادگستری مراجعه تا طعمه افراد سود جو و کلاهبردار واقع نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.