کد خبر : 2583
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

جای خالی آذین‌بندی شهر اهواز به مناسبت نیمه شعبان

جای خالی آذین‌بندی شهر اهواز به مناسبت نیمه شعبان
انتظار می رفت با توجه به همزمانی اعیاد شعبانیه با ایام استقبال از بهار، فضای مهدوی و بهاری توسط مدیریت شهری در نظر گرفته می شد تا رنگ و بوی مهدوی در جای جای اهواز دمیده شود اتفاقی که متاسفانه نیفتاد.

به گزارش موج زاگرس، همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی(عج)، انتظار می رفت که شهرداری اهواز در جشن‌های نیمه شعبان سنگ تمام بگذارد و اقدامات لازم برای گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) انجام دهد اما خیابان‌های شهر حکایت متفاوتی را بازگو می‌کرد و خبر از کم توجهی شهرداری اهواز نسبت به آذین بندی شهر داشت.

هر چند هیات‌ها و مجموعه‌های مردمی مثل همیشه و خودجوش با عشق به امام زمان به میدان آمدند و با راه اندازی مواکب و جشن‌های خیابانی شور و نشاطی به شهر تزریق کردند اما این مسئله سرپوشی بر کم‌کاری شهرداری اهواز را نمی‌گذارد.

یکی از کاربران در فضای مجازی با انتشار عکس زیر نوشت تنها ابتکار سازمان فرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت نیمه شعبان همین بود!

سازمان فرهنگی،زیبا سازی و روابط عمومی شهرداری اهواز و سایر دستگاه‌های فرهنگی اهواز باید برای باشکوه برگزار کردن برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دادند تا ایام ولادت حضرت امام زمان (عج)سیما و  حال و هوای شهر مهدوی شود اتفاقی که متاسفانه نیفتاد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.