کد خبر : 278
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

جزئیات مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بهمئی+تصاویر

جزئیات مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بهمئی+تصاویر
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با حضور دو مقام استانی و مسئولان شهرستان در شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش موج زاگرس؛آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بهمئی صبح امروز با حضور معاونت هماهنگ کننده و مسئول بازرسی انتظامی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت:روزهای تلخ و شیرین متعددی را در بهمئی پشت سر گذاشتم، همکاران بی ادعا و مظلوم شهرستان بهمئی در راستای خدمت به مردم و تامین امنیت همیشه خط مقدم پدیده های حادث شده در شهرستان بودند.

سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد تصریح کرد:شهرستان بهمئی رزمنده خیز و مردمی غیور هستد، در این مدت اکثر متنفذین و معتمدین شهرستان ما را یاری می کردند، از خانواده های ایثارگر ،دستگاه قضا و سپاه چه در زمان سرهنگ پسنده و چه فرماندهی جدید( سرهنگ محمدی)، امام جمعه و سایر نهادهی نظارتی که در راستای برقراری امنیت همیاری و همکاری داشتند،تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار بهمئی در این نشست گفت:پیچیدگی و حساسیت ویژه امنیت در جهان امروز، ارزش نیروی انتظامی را دوچندان کرده است.

حکمت اله سنایی افزود:پرونده و عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با شرایط ویژه حاکم بر ما قابل دفاع است، می توان مدعی موفقیت این نیرو باشیم چرا که با مشورت و تعامل با تمامی دستگاه ها خیلی از اتفاقات دهه های گذشته و شرایط فوق امنیتی شهرستان از بین رفت.

فرماندار بهمئی با تقدیر از فرماندهی سابق انتظامی بهمئی خاطرنشان کرد: ما شاهد بودی که این نهد با شورای تامین، دادگستری، فرمانداری و  سپاه ارتباط خوبی داشت، به ویژه در انتخابات اخیر که متاثر از تعصبات قومی بود، یک لحظه در آن روز آرام و قرار نداشتند تا از رای مردم صیانت کنند.

سنایی ادامه داد: در کمتر جایی شاهدیم شورای تامین از صبح تا آخرین لحظه انتخابات حتی کفش از پا درنیاورد.

فرماندار بهمئی با تبریک به فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان،گفت:فرماندهی جدید هم به شرایط حاکم بر شهرستان آشناست.

سنایی با  تاکید بر لزوم تعامل نیروی انتظامی با مردم، تصریح  کرد: امنیت، بدون تعامل با مردم امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام سید محمد لطیف تقوی، از متنفذین شهرستانی در این نشست،گفت:سپاهیان برج و باروی  دفاع از امنیت مردم و عزت دین  هستند و جامعه بدون وجود آنها تداوم ندارد .

وی با اشاره به فرازی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در مورد به گزینی فرماندهان،گفت:

فرماندهان سابق و جدید ما زیستی هم زیست با سربازان داشته و در کنار آنها جیره سربازی مصرف می کند که جادارد همه ارگانها در خدمت این عزیزان باشند تا بتوانند ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام دهند.

حجت الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: سرهنگ تقوی نژاد کانون محبت و الگوی انتظامی خوبی در برخورد با هنجارشکنان بودند، به قول شاعر آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست ،هر کجا هست خدایا به سلامت دارش.

وی در پایان گفت: برای سرگرد جمشیدی هم آرزوی توفیقات همه جانبه داریم، ما هم به سهم خود تلاش می کنیم خدمتگزار و یاور نیروی انتظامی باشیم.

معاونت هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان در این نشست گفت:مشارکت دادن مردم در امنیت امروز مهر تایید بر خدمات ارزشمند فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی بهمئی است.

محمدی تصریح کرد:هر آنچه به دست آوردیم، چه در بحث امنیت و چه احساس امنیت، میسر نشد مگر با تعامل با مسئولان و همراهی مردم؛ ما از مردمیم، در کنار مردم و برای مردم.

وی افزود: با تاسی از منویات مقام معظم رهبری ، ما اقتدار و رحمت سرلوحه کار خود قرار دادیم تا امنیتی را که حق مردم است در استان برقرار کنیم.

ادامه داد:ما یکی از استانهای قرمز کشور بودیم اما در انتخابات امنیتی مثال زدنی رقم زدیم،بر خود لازم میدانم هم از نیروی انتظامی و هم از سپاه شهرستان بهمئی تقدیر وافر داشته باشم، شاید امکانات و تجهیزات موجود در شان نیروهای ما نبود، اما با همین امکانات موجود امنیتی مثال زدنی رقم زدیم.

فرمانده جدید نیروی انتظامی بهمئی در این نشست گفت:از فرماندهی انتظامی استان که حقیر را برای خادمی مردم فهیم بهمئی برگزید،تقدیر و تشکر می کنم.

سرگرد فرزاد جمشیدی تصریح کرد:با بهمئی بیگانه نیستم،مردم بهمئی انقلابی و وفادار به انقلاب هستند.

وی افزود:معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف ظرفیت بزرگی برای حل مشکلات بوده و نمایندگان پلیس بین مردم برای تعامل با پلیس برای کاهش آسیبها و پیشگیری از وقوع جرائم هستند.

سرگرد جمشیدی در پایان گفت:تلاش می کنیم تا با پیروی از مقام عظمای ولایت، تدابیر فرماندهی استان  و تعامل مسئولان شهرستانی امنیت درخور مردم به ارمغان بیاوریم.

تصاویر تکمیلی:

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.