کد خبر : 2997
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

جشنواره گل پسران آبی در اهواز/شاگردان پورموسوی دوباره لیگ برتری شدند

جشنواره گل پسران آبی در اهواز/شاگردان پورموسوی دوباره لیگ برتری شدند

بازی تیم فوتبال استقلال خوزستان و آرمان گهر با نتیجه ۵ بر صفر به نفع آبی‌پوشان خوزستانی پایان یافت و شاگردان سید سیروس پورموسوی لیگ برتری شدند.

به گزارش موج زاگرس،   تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه دوم خردادماه سال ۱۴۰۲ در خانه میزبان تیم آرمان گهر بود.

سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان، حسین پورحمیدی، ایمان رازانی، فرشاد سالاروند، علی هلیچی، ابوالفضل علایی، حمید گلزاری، بهروز بارانی، رضا نبی‌زاده، علی وزیری‌پناه، جواد آقایی‌پور و کیخسرو سیاهپور را در این بازی به میدان فرستاد.

در این بازی که همزمان با دهه کرامت در وزشگاه غدیر اهواز به میزبانی استقلال خوزستان برگزار شد، علی هلیچی در دقیقه ۱۵ نخستین گل را وارد دروازه حریف کرد و شادی را برای آبی‌پوشان خوزستانی به ارمغان آورد.

همچنین در دقیقه ۲۴ جواد آقایی‌پور برای دومین بار برای تیم استقلال خوزستان گلزنی کرد تا آبی‌پوشان خوزستانی را یک گام برای صعود به لیگ برتر نزدیکتر کند.

بهروز بارانی نیز در دقیقه ۳۱ سومین گل را وارد دروازه آرمان گهر کرد تا بار دیگر شادی را به آبی‌پوشان خوزستانی هدیه دهد.

جواد آقایی‌پور بار دیگر در دقیقه ۳ وقت‌های تلف شده نیمه نخست بازی دروازه حریف را باز کرد تا خوشحالی مضاعفی نصیب تیم استقلال خوزستان و هوادارانش شود.

نیمه نخست بازی با برتری پرگل استقلال خوزستان به پایان رسید و امید شاگردان سید سیروس پورموسوی برای صعود بیش از گذشته زنده ماند.

کیخسرو سیاهپور نیز دقیقه ۴ وقت‌های تلف شده نیمه دوم پنجمین گل را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند و نام خود را در لیست گلزنان این بازی ثبت کرد.

بازی تیم فوتبال استقلال خوزستان و آرمان گهر در هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان با نتیجه ۵ بر صفر به نفع آبی‌پوشان خوزستانی پایان یافت تا شاگردان سید سیروس پورموسوی بار دیگر به لیگ برتر رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس صعود کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.