کد خبر : 1169
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حل مسائل اقتصادی اولویت مردم است/ لزوم تبیین نسبت به شیب نزولی فساد در کشور

حل مسائل اقتصادی اولویت مردم است/ لزوم تبیین نسبت به شیب نزولی فساد در کشور
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حل مسایل اقتصادی و گره‌های معیشتی اولویت مردم کشور است؛ اولویت و مطالبه اقشار مختلف جامعه را بشناسیم و مراقب باشیم مطالبات ما به جاهای فرعی نرود.

به گزارش موج زاگرس ، حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست بصیرتی سربازان ولایت اظهار کرد:  دشمن با جنگ روانی می‌‌خواهد ایران مجازی به ایران حقیقی تفوق پیدا کند.

وی افزود: تصویر ایران مجازی را دشمن میسازد و ایران حقیقی همان است که مردم ساخته‌اند؛ ایران حقیقی همان است که دشمن هم به آن اذعان میکند که هیمنه غرب را به چالش انداخته و روز به روز قدرت‌مندتر ‌می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید فضای مجازی را تبدیل به فرصت کنیم، عنوان کرد: همانطور که توانمندی هسته‌ای می‌تواند منجر به پیشرفت یا نابودی بشر استفاده شود فضای مجازی هم همینطور است.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: حل مسایل اقتصادی و گره‌های معیشتی اولویت مردم کشور است؛ اولویت و مطالبه اقشار مختلف جامعه را بشناسیم و مراقب باشیم مطالبات ما به جاهای فرعی نرود؛ از دوقطبی سازی سیاسی باید اجتناب کرد و انسجام و وحدت جامعه را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر هیجان بیشتر شود خشونت هم بیشتر می‌شود، بیان کرد: نباید به روی آتش هیزم ریخت؛ اظهارنظرها و سخنان ما به گونه‌ای باشد که از خشونت جلوگیری کنیم و توطئه دشمن را خنثی کنیم.

طائب با اشاره به اینکه در جنگ امنیتی پاس به جنگ نرم ندهیم، گفت: در جنگ ترکیبی دشمن علیه ما باید متناسب با حرکت دشمن به روزشویم و نباید به او پاس گل بدهیم.

وی اظهار کرد: دشمن از نقاط ضعف ما سواستفاده میکند؛ تصویری که دشمن از زخم ما میسازد خیلی بزرگتر از خود زخم است؛ باید باید با تصویرسازی منفی علیه ایران مقابله کنیم؛ فساد در کشور شیبش نزولی است اما تصویر آن رو به بزرگتر شدن است؛ خوشبختانه مبارزه با فساد رو به افزایش است و این باید به مردم تبیین شود.

پایان پیام/

فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.