کد خبر : 2712
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

خانواده‌ها نحوه استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهند

خانواده‌ها نحوه استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم و خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که استفاده از تکنولوژی روز نیازمند مهارت و سواد است و نمی‌توان بدون هیچ قائده و آموزشی ابزار را در اختیار فرزندان خود قرار داد اما نحوه استفاده از آن را به آنها آموزش ندهیم.

به گزارش موج زاگرس،  حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در مراسم افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امام خمینی(ره) شهرستان خرمشهر درخصوص وقایع و مسمومیت اخیر اظهار کرد: نخست اینکه اولویت اول نظام مقدس اسلامی حفظ جان فرزندان و خانواده‌ها است که نمونه آن مبارزه با کرونا است.

وی افزود: تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی نسبت به جان فرزندان ملت ایران و خانواده‌های معزز اهتمام دارند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان پیرامون امنیت جانی و روانی، گفت: این مسأله برای نظام مقدس اسلامی حائز اهمیت است. خانواده‌ها در کل کشور و استان خوزستان نسبت به فرزندان خود دغدغه دارند که الحمدالله با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد قاطع با مسببین مسمویت دانش آموزان، قدری آرامش ایجاد شد و بناست که دستگاه قضا برخورد قاطع و پشیمان کننده‌ای را داشته باشد.

وی با اشاره به حضور در دوران علم و تکنولوژی، گفت: مردم و خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که استفاده از تکنولوژی روز نیازمند مهارت و سواد است و نمی‌توان بدون هیچ قائده‌ای ابزار را در اختیار فرزندان خود قرار داد اما نحوه استفاده از آن را به آنها آموزش ندهیم.

موسوی‌فر به اهمیت سواد رسانه اشاره و تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی را علیه ما راه اندازی کرده و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب هرکجا که توانسته باشند ورود پیدا کرده اما اگر در جایی موفق نشده‌اند ناشی از ناتوانایی بوده است.

وی عنوان کرد: دشمن احساس می‌کند که می‌تواند از تعدادی جوان ما که سواد رسانه ندارند و تحت الشعاع شایعات قرار می‌گیرند سوء استفاده کند.

موسوی‌فر با اشاره به عرصه جنگ با استکبار جهانی، بیان کرد: خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان بنا نیست هرآنچه در فضای مجازی منتشر شد، ما نیز آن را بر زبان جاری کنیم.

وی به ضرورت عدم ترتیب اثر به شایعات اشاره و بیان کرد: دشمن می‌خواهد آسایش را از مردم ایران اسلامی بگیرد اما ملت ایران خیالشان راحت باشد که فرزندان این آب و خاک اجازه این هجمه‌ها را نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن همواره کوتاه نخواهد آمد و به امید خدا مسأله مسمویت‌ها تمام می‌شود اما باید دانست که برنامه دیگری اجرا و در سر خواهند داشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به توجه ویژه مجموعه نظام به محرومین، تأکید کرد: مجموعه‌هایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام و دیگر نهادها فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و حتما باید برخوردار از پیوست رسانه‌ای باشد.

 وی به پای کار بودن خیرین در ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: خیرین هرکجا احساس نیاز کنند ورود جدی و قابل توجهی داشته‌اند. خط مقدم هشت سال دفاع مقدس، شهرستان خرمشهر بود و آثار آن همچنان پا برجا است لذا هم مسئولان و هم خیرین توجه بیشتری به آن داشته باشند و به میدان بیایند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.