کد خبر : 2452
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

استاندار خوزستان:

خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند

خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند
استاندار خوزستان اظهار کرد: شهید نزد خداوند رزق دارد، می‌تواند نزد خداوند شفاعت ما را بکند و گره از کار ما باز کند، باورهای مادی، اداری و آنچه ما را از نگاه توحیدی امام(ره) و رهبر انقلاب دور می‌کند، باعث می‌شود که باور این موضوع برای ما سخت باشد..

به گزارش موج زاگرس،   علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان شامگاه ۲۸ دی در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به همت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از مشکلات خانواده‌های شهدا را حل کنیم، گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان حق عظیمی بر گردن ما دارند در مقابل آنها شرمنده هستیم که کاری برای آنها نکرده‌ایم، یا کارمندی کار کرده‌ایم.

وی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگر؛ کسانی که صاحبان اصلی انقلاب هستند نباید در پیچ و خم بروکراسی و کاغذ بازی و نظام اداری گیر کنند؛ همه ما باید نوکری آن‌ها را بکنیم، اگر این موضوع سرلوحه ما باشد رضایت‌مندی آنها باعث گشایش در کارها می‌شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: شهید نزد خداوند رزق دارد، می‌تواند نزد خداوند شفاعت ما را بکند و گره از کار ما باز کند، باورهای مادی، اداری و آنچه ما را از نگاه توحیدی امام(ره) و رهبر انقلاب دور می‌کند، باعث می‌شود که باور این موضوع برای ما سخت باشد، قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده‌اند ان‌شاالله بتوانیم به خانواده‌های شهدا خدمت‌گذاری کنیم.

حسینی‌محراب با اشاره به مشکلاتی که خانواده‌های شهدا در نبود پدر و فرزند خود متحمل می‌شوند، افزود: اگر با وجود این سختی‌ها، ما نیز دل آنها را بشکنیم و کاری نکنیم خداوند از ما راضی نخواهد بود. ان شاءالله با قدم‌های موثر برای آنها کار می‌کنیم؛ وای به حال مدیری که برای خانواده شهدا کاری نکند؛ ما آمده‌ایم که دل آنها را در نبود پدرانشان شاد کنیم؛ آن‌ها الان فرزندان ما، مادران و خواهران ما هستند؛ امیدواریم با اولویت دادن خانواده‌های شهدا در همه امور، هر کاری از دستمان بر می‌آید با جان و دل انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.