کد خبر : 3000
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۴

خدمت به مردم خرمشهر افتخار بزرگی است

خدمت به مردم خرمشهر افتخار بزرگی است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مردم خرمشهر مردمان بسیار نجیب و شریفی هستند که خدمت به آنها افتخار و توفیق بزرگی است و همه مسوولان باید دین خود را به این مردم شهید پرور ادا کنند.

به گزارش موج زاگرس،  اعضای ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد خرمشهر صبح امروز با حجت‌الاسلام موسوی‌‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

در ابتدای این نشست عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر و سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برنامه‌های گرامیداشت روز سوم خرداد را تبیین کردند.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد و عملیات غرورآمیز فتح‌المبین، منشأ و سرآغاز همه پیروزی‌هاست.

وی عنوان کرد: دشمن بعثی با حمایت جهان در سال‌های دفاع مقدس با تمام امکانات به مصاف نظام مقدس اسلامی آمده بود تا آن را از پا درآورد اما رزمندگان ما با اتکا به خدای متعال حماسه آفریدند و دشمن را شکست دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امروز نیز دشمن همان راهبرد حمله به نظام در عرصه‌های مختلف چون اقتصادی و فرهنگی را دارد که البته در مقاطع گوناگون شکست خورده و به وضوع شاهد افول و فروپاشی شیطان بزرگ هستیم.

موسوی‌فرد اتحاد و همدلی میان مدیران و مسوولان را مهم دانست و بیان کرد: امروز خرمشهر برای خرمی نیاز به اتحاد و همدلی مدیران خود دارد، باید با این روحیه به دنبال حل مشکل و چالش‌ها رفت.

وی تاکید کرد: مردم خرمشهر مردمان بسیار نجیب و شریفی هستند که خدمت به آنها افتخار و توفیق بزرگی است و همه مسوولان باید دین خود را به این مردم شهید پرور ادا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.