کد خبر : 879
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

خنثی سازی فتنه ها با حضور در راهپیمایی ۹ دی

خنثی سازی فتنه ها با حضور در راهپیمایی ۹ دی
با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی و جهاد تبیین، ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، فتنه های پیش رو را خنثی و مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران اسلامی را هموارتر کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار موج زاگرس؛ با گرامیداشت یوم الله ۹دی، این روز تاریخی را برگ زرینی دیگر از افتخارات مردم انقلابی و وفادار ایران به نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد:حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

وی افزود: انگونه که حضرت زهرای مرضیه (س) درپیچیده ترین  فتنه های بعد از رحلت پیامبر(ص ) به تبیین، روشنگری و دفاع از ولایت پرداختند و جان خود و فرزندش را فدا کردند، مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با تاسی از دخت نبی مکرم، آگاهانه خروشیدند و طومار طراحی چندین ساله غرب و مزدورانش را در منطقه و کشور در هم پیچیدند.

افروغی خاطرنشان کرد:مردم وفادار به نظام اسلامی بار دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، نسیم اتحاد و همدلی خلق کردند و استقلال و جمهوریت نظام اسلامی را بیش از گذشته تثبیت کردند.

 امام جمعه شهرستان بهمئی افزود:امروز وظیفه داریم در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانیِ قهرمانِ  مبارزه با فتنه ها، با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی و جهاد تبیین، ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، فتنه های پیش رو را خنثی و مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران اسلامی را هموارتر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.