کد خبر : 1556
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۴۶

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان:

در هرمقامی موظف خدمت به مردم هستیم

در هرمقامی موظف خدمت به مردم هستیم
سردار شاهوارپور با بیان اینکه محرومیت‌زدایی را وظیفه خود می‌دانیم، ابراز امیدواری کرد با ادامه اجرای این طرح در اهواز، سطح رضایتمندی مردم ارتقا می‌یابد.
به گزارش موج زاگرس ، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان امروز جمعه در بازدید از طرح محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: مردم سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند و همه در هر جایگاهی باید به آحاد مردم به ویژه طبقات ضعیف خدمت کنیم.

وی مردم اهواز را شایسته خدمت رسانی دانست و افزود: وقتی مردم راضی بودند و احساس کردند به آنها خدمت می‌شود، حتما نظام بیمه خواهد بود و در برابر دشمنان می‌ایستد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) با اشاره به قرارداد همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و شهرداری، گفت: این قرارداد دو سال قبل امضا شد و با تلاش‌های صورت گرفته، به پیشرفت بالایی در تعدادی از محلات مانند سیاحی، فرهنگیان، مهدیس، منازل علوم پزشکی و مندلی رسیده است و در سایر مناطق کم برخوردار نیز شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت معابر نیازمند اتمام پروژه‌های فاضلاب است که هماهنگی‌هایی در این خصوص با شرکت آب و فاضلاب وجود دارد.

فرمانده سپاه خوزستان افزود: در چند نقطه از محلات کم برخوردار پروژه‌های احداث پارک و فضاهای تفریحی شروع شده است؛ همچنین در بسیاری از کوچه‌ها که امکان ورود فنیشر نبود، با بتن ریزی سطح کوچه‌ها همسان سازی شد.

وی گفت: طراحی و برنامه ریزی خوبی وجود دارد و امید می رود با پشتیبانی استانداری، شهرداری و هم افزایی سایر دستگاه‌ها همه معابر محلات کم برخوردار شاهد اجرای این طرح باشد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه محرومیت‌زدایی را وظیفه خود می‌دانیم، ابراز امیدواری کرد با ادامه اجرای این طرح در اهواز، سطح رضایتمندی مردم ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.