کد خبر : 2503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۱۵

استاندار خوزستان در نشست شورای اداری فرمانداری ماهشهر؛

دست مدیری که برای مردم کار کند را می‌بوسم/نخستین مطالبه‌کننده باید مدیران باشند

دست مدیری که برای مردم کار کند را می‌بوسم/نخستین مطالبه‌کننده باید مدیران باشند
استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش گفت: هر فرماندار باید در شهرستان محل خدمتش 10 خوشه صنعتی ایجاد کند؛ دانشگاه‌ها باید رشته‌های متناسب با رشد ماهشهر داشته باشند.

به گزارش موج زاگرس،   نشست شورای اداری فرمانداری ماهشهر امروز شنبه ۸ بهمن‌ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با بیان اینکه مدیران باید منافع ملی را در نظر داشته باشند؛ اظهار داشت: زحمات همه مسئولان را قدر می‌دانیم اما این تلاش‌ها باید در چارچوب توسعه استان و منافع ملی کشور شکل گیرند.

حسینی محراب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بیان داشت: برای اینکه اهداف ملی، کلان، آرمانی و برون مرزی نظام را تأمین کنیم باید کشوری مقتدر باشیم و مدیران باید براساس چارچوب اصلی نظام حرکت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه تجارت خارجی عنوان داشت: باید تجارت خارجی ما به جایی برسد که بازارهای داخلی را تأمین کند.

استاندار خوزستان در رابطه با تلاش‌های دشمن برای عدم تحقق اهداف مسئولان افزود: مدیران اهداف عملیاتی خود را برای برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و رشد کشور مشخص کنند.

حسینی محراب با بیان اینکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند؛ ادامه داد: مسئولان باید از موانع موجود در ادارات برای آسودگی مردم جلوگیری کنند.

وی ابراز داشت: دست مدیری که برای مردم کار کند را می‌بوسم؛ نخستین مطالبه کننده باید مدیران باشند.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش گفت: هر فرماندار باید در شهرستان محل خدمتش ۱۰ خوشه صنعتی ایجاد کند؛ دانشگاه‌ها باید رشته‌های متناسب با رشد ماهشهر داشته باشند.

حسینی محراب در پایان بر تجمیع اطلاعات دستگاه‌ها در سامانه اطلاعاتی تأکید کرد و اظهار داشت: باید افکار سنتی گذشته را پایان دهیم و گام بعدی را در جهت رشد و پیشرفت برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.