کد خبر : 371
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

فرماندار بهمئی در نشست با اصحاب رسانه:

دولت مردمی درصدد توزیع عادلانه یارانه هاست/رسانه ها اخبار امیدوار کننده منتشر کنند

دولت مردمی درصدد توزیع عادلانه یارانه هاست/رسانه ها اخبار امیدوار کننده منتشر کنند
محمدی گفت:دولت با پرداخت مستقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

به گزارش موج زاگرس؛نشست فرماندار شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه برگزار شد .

علی محمدی ابتدا با تقدیر از اصجاب رسانه شهرستان،گفت: اولین اقدام در اجرای رسالت خبری انصاف، عدالت و تقوا است؛ نشر اخبار امیدوار کننده، آرام کردن فضای جامعه و پرهیز از غوغا سالاری ضروری است .

فرماندار بهمئی با بیان اینکه دولت مردمی درصدد عادلانه یارانه هاست خواستار حمایت اصحاب رسانه و همه مردم شده است فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست که در محل فرمانداری برگزار شد؛ به سه موضوع پرداخت .

وی در ادامه نسبت به وظیفه خود نکاتی را بیان کرد و در ادامه انتظارات خود ازرسانه های شهرستان را اعلام کرد.

فرماندار بهمئی در  بحث هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد:دولت با پرداخت مستقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

محمدی با تبیین اقدامات دولت در شش ماه گذشته در بهمئی، گفت: وظیفه و رسالت اصلی رسانه ها بیان حقایق و واقعیت ها به مردم است؛رسانه ها باید واقع گرا باشند و به مردم امید بدهند.

وی افزود:رسانه ها در انتقاد از تخلفات باید مراقب باشند که  امور جزئی و اندک، بزرگ جلوه داده نشود و موجب آشکار شدن گناه و اشاعه مفاسد نشود.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: در این موارد باید حق و مصلحت رعایت شود. در ضمن نباید در برابر خوبی ها، موفقیت ها و افتخار آفرینی ها بی توجه و بی اعتنا بود. برخی عینک بدبینی بر دیدگان خود زدند و همواره در جستجوی زشتی ها هستند. اینان را نمی توان از منتقدان دلسوز و ناصحان راستین شمرد .

محمدی گفت:رسانه هایی که حق گویی و واقع گرایی را بر اساس ارزش های معنوی مشی خود قرار دادند، ضمن اینکه می کوشند آرامش روانی و امنیت اجتماعی جامعه را حفظ کنند، از این گونه درس های آموزنده هم غافل نیستند و با حوادث و رویدادها، شیوه متداول جراید غربی را در پیش نمی گیرند و در درج آنها، هدف های رشد دهنده ای را در نظر می گیرند و همان گونه که مراقبند مردم را ناامید نکنند، به آنان می آموزند که چگونه فشار مصائب و آلام را تحمل کنند و با استقامت و بردباری بر دشواری ها غلبه یابند.

وی افزود: مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یعنی تغییر شیوه توزیع یارانه‌ها، از سازوکاری ناکارآمد، فسادزا و ناعادلانه به سازوکاری کارآمد، غیررانتی و عادلانه، یعنی حذف رانت واردکنندگان و سوداگران و توزیع یارانه میان آحاد مصرف‌کنندگان اشاره نموده.

این مقام ارشد سیاسی شهرستان بهمئی در پایان با بیان اینکه درانتخاب مدیران مشورت می پذیرم اما تصمیم نهایی را خودم میگرم،گفت: در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب می شود، از مدیرانی که الان مسئولیت داشته و سیاست ها دولت مردمی را قبول دارند و جهادی پای کار باشند، حمایت می شود تا الان فقط ۳ مدیر منصوب شد.

در پایان این نشست با اهدا لوح سپاس از زحمات خبرنگاران شهرستان بهمئی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.