کد خبر : 2360
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۹

زمینگیرشدن سارقان مسلح در آبادان

زمینگیرشدن سارقان مسلح در آبادان
فرمانده انتظامی آبادان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به 22 فقره سرقت شامل(16 فقره سرقت عادی و6فقره به عنف موبایل) خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
به گزارش موج زاگرس،  کیومرث کشوری فرمانده نیروی انتظامی آبادان، امروز در گفت وگو با خبرنگار در آبادان، اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه از خانمی در خیابان زابل منطقه امیری که توسط راکب یکدستگاه موتورسیکلت با تهدید سلاح کمری صورت گرفت، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده، سارق مسلح را در یکی از نقاط این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشوری با بیان اینکه سارق مسلح در مواجه حضوری با خانم مالباخته به بزه انتسابی معترف گردید ادامه داد: به دنبال دستگیری این فرد مسلح، ماموران پلیس موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره که در زمینه موبایل قاپی در سطح شهرستان فعالیت داشتند را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت شامل(۱۶ فقره سرقت عادی و۶فقره به عنف موبایل) خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.