کد خبر : 1613
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

استاندار خوزستان تأکید کرد:

ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری اهواز

ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری اهواز
استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری گفت : در این راستا کارگروهی جهت ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری در شهر اهواز تشکیل شد و بنا است تا با همکاری شهرداری اهواز وضعیت دست فروشان و بازارچه‌ها در جهت بهره‌وری مردم و ادامه فعالیت اصناف تشکیل شود.

به گزارش موج زاگرس،   نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی امروز یکشنیه ۲۲ آبان ماه به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری اظهار داشت: در این راستا کارگروهی جهت ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری در شهر اهواز تشکیل شد و بنا است تا با همکاری شهرداری اهواز وضعیت دست فروشان و بازارچه‌ها در جهت بهره‌وری مردم و ادامه فعالیت اصناف تشکیل شود.

خلیلیان از فعالسازی کارگروه ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌ها در شهرستان‌ها خبرداد و بیان داشت: اولویت با شهر اهواز است اما به فرمانداران شهرستان‌ها نیز ابلاغ خواهد شد تا این کارگروه در سطح شهرستان‌ها جهت ساماندهی دست فروشان فعال شود.

لازم به ذکر است در این جلسه موارد دیگر از جمله قراردادهای پروژه‌های غیر عمرانی بخش خصوصی و تعدیل بیمه‌های اخذ شده‌ سازمان تأمین‌اجتماعی از این پروژه‌ها نیز مطرح شد و بنا شد تا ضمن مکاتبه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود از حقوق پیمانکاران بخش خصوصی که فعالیت‌های مرتبط با طرح‌های عمرانی، غیر عمرانی و خدماتی را برای شرکت‌های مختلف از جمله نفت انجام می‌دهند؛ دفاع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.