کد خبر : 2176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۶

سرمایه گذاری دشمن روی سست کردن بنیادخانواده/تبیین مسائل و مفاهیم دینی

سرمایه گذاری دشمن روی سست کردن بنیادخانواده/تبیین مسائل و مفاهیم دینی
امام جمعه اهواز: تبیین مسایل دینی باید به خانواده منتقل شودامام جمعه اهواز گفت: امروز دشمن برای سست کردن بنیان خانواده در کشور ما سرمایه‌گذاری کرده است از این رو باید تبیین مسایل دینی به خانواده‌ها منتقل شود.

به گزارش موج زاگرس، حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: جامعه اسلامی بدون بهره مندی از نهاد خانواده‌ی سالم، سرزنده و با نشاط امکان پیشرفت ندارد.

وی افزود: امروز دشمن روی سست کردن بنیان خانواده سرمایه‌گذاری کرده است و همین دشمن باعث شد کانون و بنیان خانواده در غرب از هم بپاشد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تبیین مسایل و مفاهیم دینی باید به خانواده منتقل شود، گفت: الگوی ما فاطمه زهرا (س) است. در زمانی که هیچ کس زبانش باز نمی‌شد آنکس که علی (ع) را حفظ کرد فاطمه بود. در یک جمله فاطمه زهرا یک مکتب است.

حجت‌اسلام موسوی‌فرد گفت: پیشرفت در عزت و اعتبار و استقلال سیاسی و پیشرفت در بندگی از جمله منطق اسلام در پیشرفت است‌.

امام جمعه اهواز در عین حال با اشاره به گرانی‌ها یادآور شد: در تمام سال‌ها رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند. گرانی‌ها ریل‌گذاری از قبل است. قطعا در خصوص اشتغال کارهای خوبی در برنامه دولت است.

وی با اشاره به ابراز نظر وزیر امور خارجه آمریکا و چند کشور مبنی بر اینکه چشم اندازی درباره احیای برنامه برجام وجود ندارد، گفت: در تمام این سه ماه اغتشاشات، این سه چهار کشور فرانسه، آمریکا، انگلیس و المان، می گویند توجه به اعتراضات شجاعانه جوانان و زنان معطوف است. این موضع رسمی چند کشور است که همه فتنه های عالم زیر سر آن‌ها است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.