کد خبر : 206
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

شهردار جدید لیکک انتخاب شد/کرسی شهرداری به مشیری جوان رسید

شهردار جدید لیکک انتخاب شد/کرسی شهرداری به مشیری جوان رسید
هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لیکک بعد از تشکیل بلافاصله شهردار را از میان خود انتخاب کردند.

به گزارش موج زاگرس ؛در اولین نشست شورای اسلامی جدید شهر لیکک(مرکز شهرستان بهمئی) با اتفاق نظری بی سابقه تصمیمات سرنوشت سازی گرفته شد که می تواند نه تنها آینده این شهر بلکه مسیر توسعه شهرستان را متحول کند.

در این نشست ابتدا اعضای جدید شورای اسلامی شهر لیکک نسبت به انتخابات داخلی تبادل نظر کردند که بعد از آن علیداد رگبار مقدم بعنوان رئیس،رضا بنیاد داشت بعنوان نایب رئیس،عبدالرضا شجاعی بعنوان سخنگو و خزانه دار و محسن کوکب نژاد بعنوان نماینده شورای اسلامی شهر لیکک در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

بعد از این انتخابات که به صورت بی سابقه بدون تنش و با تعامل کامل برگزار شده بود،اعضای شورا به صورت اتفاق نظر عباس مشیری خوب(از اعضای شورا) را بعنوان شهردار لیکک انتخاب کردند و امورات شهرداری را تا تاییدیه نهایی وی به مهندس مقدم(بعنوان سرپرست شهرداری)که کارمند کنونی و از شهرداران سابق لیکک است، واگذار کردند.

به گزارش موج زاگرس،در انتخابات ادوار اخیر شورای اسلامی شهر لیکک اتفاقات تلخ و  ناخوشایندی رخ داد که تصمیمات قاطع،انقلابی و منطقی شورای جدید می تواند در کاهش این ناملایمات تاثیر بسزایی داشته باشد و همچنین اتفاق نظر امروز شورا در اولین مصوبات خود نوید بخش روزهایی خوب برای مردم لیکک است.

هیئت تحریریه موج زاگرس با تبریک به تیم جدید شهرداری و شورای اسلامی شهر لیکک، یادآور می شود مشکلات مالی شهرداری به خصوص پرداخت مطالبات به حق کارگران،توسعه فضای سبز و مبلمان شهری،احداث فاضلاب شهری،ساماندهی جایگاه دفع زباله و همچنین تهیه و اجرای طرح تفصیلی شهر لیکک با گفتمان تعامل و عقلانیت و تخصص محوری قابل حل بوده و در این مسیر برای این تیم آرزوی موفقیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.