کد خبر : 2313
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

صلح و سازش پرونده نزاع دسته جمعی بین دو طایفه در دزفول

صلح و سازش پرونده نزاع دسته جمعی بین دو طایفه در دزفول
رئیس دادگستری دزفول گفت:با تشکیل جلسات متعددی پس از مدتی رایزنی و جلوگیری از تلفات مادی و معنوی و پیشروی این نزاع، این دو طایفه با هم مصالحه و بیش از 27 پرونده دیگر در دادگاه و دادسرا که به این نزاع ارتباط داشت با صلح و سازش مختومه شدند.
به گزارش موج زاگرس،  فیصل مزرعه در رابطه پایان یافتن نزاع بین دو طایفه در شهر شهیون دزفول، اظهار کرد:  مدتی پیش نزاع دسته جمعی بین دو طایفه در شهر شهیون دزفول رخ داد که در این نزاع  تعدادی مجروح شدند.

وی افزود: اختلافات بین این دو طایفه  که گسترش پیدا کرده بود با تدابیر مجموعه دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و ورود به موقع و تلاش بی وقفه اعضای شعبه ۱۱ شورای حل اختلاف شهر شهیون و ستاد صبر به پایان رسید.

رئیس دادگستری دزفول گفت:با تشکیل جلسات متعددی پس از مدتی رایزنی و جلوگیری از تلفات مادی و معنوی و پیشروی این نزاع، این دو طایفه با هم مصالحه و بیش از ۲۷ پرونده دیگر در دادگاه و دادسرا که به این نزاع ارتباط داشت با صلح و سازش مختومه شدند.

مزرعه بیان کرد: هدف و اولویت شوراهای حل اختلاف همواره ایجاد تعامل، همدلی و وحدت بین مردم، اقوام و طوایف مختلف است تا از بروز حوادث بیشتر درهنگام وقوع نزاع پیشگیری و جلوگیری شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.