کد خبر : 2339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۹

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان :

ضرورت افزایش ختم پرونده‌های ارجاعی با مصالحه در خوزستان

ضرورت افزایش ختم پرونده‌های ارجاعی با مصالحه در خوزستان
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان : قضات، رؤسای مجتمع‌ها و اعضای شورا‌های حل اختلاف استان برای افزایش مصالحه‌های پرونده‌های مهم ارجاعی به شورا‌ها تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش موج زاگرس،  حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست با قضات و رؤسای مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز بر ضرورت تلاش مضاعف برای افزایش مصالحه‌های پرونده‌های مهم ارجاعی به شورا‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه خوزستان از استان‌های پیشرو در راه اندازی شورای حل اختلاف است باید با استفاده از ظرفیت‌های ستاد صبر، همیاران صلح، سران و بزرگان عشایر، نخبگان، روحانیون و سازمان‌های مردم نهاد مصالحه‌های پرونده‌های مهم در این استان نسبت به گذشته گسترش و افزایش پیدا کنند.

 

وی بیان کرد: فلسفه وجودی تشکیل شورای حل اختلاف ایجاد آرامش، پیشگیری از وقوع جرم و تعمیق و توسعه اصلاح ذات البین در جامعه است و تحقق این امر تلاش و همت بیشتر قضات، رؤسای مجتمع‌ها و اعضای شورا‌های حل اختلاف را می‌طلبد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با اشاره به مشکلات مجتمع‌های شورای حل اختلاف خوزستان گفت: رفع مشکلات و موانع و حل مشکل تجهیزات و فضای فیزیکی مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف سراسر استان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.