کد خبر : 2577
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی ادارات مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی قطب ۶ کشوری؛

ضرورت توجه به فعالیت های تربیتی در مدارس غیردولتی/ ارتقاء شاخص های نظارتی یک موضوع مهم است

ضرورت توجه به فعالیت های تربیتی در مدارس غیردولتی/ ارتقاء شاخص های نظارتی یک موضوع مهم است
مسعود حمیدی نژاد صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در گردهمایی ادارات مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی قطب ۶ کشوری ، با اشاره نقش مهم آموزش و پرورش در تاریخ انقلاب اسلامی ، گفت: دهه فجر امسال با حضور فرهنگیان و دانش آموزان بسیار پرشور برگزار شد.

به گزارش موج زاگرس،  مسعود حمیدی نژاد صبح چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در گردهمایی ادارات مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی قطب ۶ کشوری ، با اشاره نقش مهم آموزش و پرورش در تاریخ انقلاب اسلامی ، گفت: دهه فجر امسال با حضور فرهنگیان و دانش آموزان بسیار پرشور برگزار شد.

وی با عنوان اینکه مدارس و مراکز غیردولتی جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند ، ادامه داد: مدارس غیردولتی بار مهمی از دوش آموزش و پرورش را برعهده دارد و این یک موضوع مهم است.

حمیدی نژاد با بیان اینکه توجه به مباحث تربیتی در مدارس غیردولتی حائز اهمیت است، عنوان کرد: ارتقاء شاخص های نظارتی در مدارس و مراکز غیردولتی موجب ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی این مدارس و مراکز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت ، اظهار کرد: نظارت مستمر نیاز ضروری در وضعیت کنونی است و بهره مندی از نظارت های مردمی می تواند راهگشا باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.