کد خبر : 134
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فرش قرمز مسئول باید زیر پای تولید کننده داخلی پهن شود/لزوم حذف بروکراسی های دست و پاگیر

فرش قرمز مسئول باید زیر پای تولید کننده داخلی پهن شود/لزوم حذف بروکراسی های دست و پاگیر
مسئولان کشوری به خصوص دولتمردان باید فرش قرمز ها را زیر پای متقاضیان تولید پهن کنند و بروکراسی های دست و پا گیر نباید عاملی برای صرف نظر کردن کارآفرینان از ایده های تولید خود در کشور شود.

کارشناس ارشد علوم اقتصادی صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج زاگرس با اشاره به انتخاب شعار سال، گفت: شعار امسال در امتداد شعارهای اقتصادی سالهای اخیر، هوشمندانه و مدبرانه انتخاب شده است که لازم است مردم و مسئولان در راستای تحقق آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرامرز حسین پور تصریح کرد: تولید سرچشمه و زیربنای اقتصاد است و شعار رونق تولید در حقیقت به معنای استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت های تولید در کشور است.

وی افزود: دیدگاه اصلی رهبر انقلاب همانگونه که بارها قطع امید از شرق و غرب را فریاد زدند، توجه به تولید ملی  و تکیه بر توان داخلی است، هر چند کلمه ملی به صورت دقیق در شعار سال نیامده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد: در برهه کنونی بزرگترین خدمت به جامعه روی آوردن به کار تولیدی است تا زمینه اشتغال برای بخشی از جامعه فراهم شود به همین دلیل نیاز است تا همه با هم برای عملیاتی کردن شعار سال گام برداریم.

حسین پور گفت: هر چند سالهاست که استکبار جهانی در تلاش برای توقف تولید به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور است اما ما نباید از توانایی های شگفت انگیز نخبه های خود در حوزه اقتصاد و تولید غافل شویم.

وی افزود:حمایت از شرکت های دانش بنیان و جهت دادن تمامی ظرفیت ها به سمت تولید، می تواند شاه کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور باشد.

حسین پور در پایان گفت: مسئولان کشوری به خصوص دولتمردان باید فرش قرمز ها را زیر پای متقاضیان تولید پهن کنند و بروکراسی های دست و پا گیر نباید عاملی برای منصرف کردن کارآفرینان از ایده های تولید خود در کشور شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.