کد خبر : 1543
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

لزوم مطالعه تاریخ قبل‌وبعد از انقلاب/جنگ ترکیبی بر مبنای ادراک و شناخت

لزوم مطالعه تاریخ قبل‌وبعد از انقلاب/جنگ ترکیبی بر مبنای ادراک و شناخت
امام جمعه اهواز افزود: در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جوانان در هر صحنه ایی حضور فعال داشته و در برابر تهدید های داخلی و خارجی ایستادگی کردند.

به گزارش موج زاگرس،   حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: دستگاه ها و عرصه های فرهنگی باید تلاش کنند که ماموریت مهم جهاد تبین بر مدار جوان و نوجوان محقق شود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری گفت: جوانان از طهارت فکری برخوردار هستند و پیشران حرکت کشور هستند لذا آینده کشور متعلق به جوانان است.

امام جمعه اهواز افزود: در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جوانان در هر صحنه ایی حضور فعال داشته و در برابر تهدید های داخلی و خارجی ایستادگی کردند.

خطیب جمعه اهواز با بیان این که جبهه انقلاب برای موفقیت در جنگ ترکیبی سه راهبرد مهم را باید مد نظر قرار دهد ادامه داد: شناخت درست از جوانان ایرانی و ظرفیت های آنان ، استخراج تمام مطالبات و مسایل مربوط به جوانان و مواجهه صحیح با مسایل جوانان سه راهبرد مهم در این زمینه می باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان در این شرایط حساس موفق شده تعدادی از افراد را از طریق غفلت در فضای مجازی به صحنه بیاورد افزود: بزرگترین عیب نسل امروز این است که تاریخ دوران های مختلف از گذشته ،معاصر، قبل از انقلاب و بعداز انقلاب را مطالعه نمی کند این غفلت باعث فریب جوانان می شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در گذشته نیز دیده شده که مردم امام خود را به خاطر شایعه تنها گذاشتند گفت: امروز نیز هزاران دروغ از جانب کسانی که به کشور خیانت کرده اند شنیده می شود ، اما در این میان شایعه پراکنی نیز عیب بسیاری از ما است که سبب می شود حقیقت پنهان بماند اگرچه بین حق و باطن چهار انگشت فاصله است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن که از اجزای گوناگونی تشکیل شده است گفت: جنگ ترکیبی بر مبنای ادراک و شناخت است یعنی دشمن بر روی قوه ادراک و شناخت مخاطبان خود کار می کند و ذهن افراد را در اختیار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: راهبرد اصلی در جبهه انقلاب به گفته مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و نقطه تمرکز این جنگ شناختی شامل تمام مردم می شود یعنی ذهن و ادراک همه مردم به ویژه جوانان و نسل جدید از سوی دشمن هدف گرفته شده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: از همه عزیزان و جوانان می خواهم به آغوش ملت بازگردند تا نیرنگ و خدعه دشمن به خودشان بازگردد و دست بیگانان و توطئه های اجانب از این کشور کوتاه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.