کد خبر : 2390
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۳

استاندار خوزستان:

مردم از وضعیت جاده‌ها شاکی‌اند/ضرورت شفاف‌سازی در دستگاه‌های اجرایی

مردم از وضعیت جاده‌ها شاکی‌اند/ضرورت شفاف‌سازی در دستگاه‌های اجرایی
حسینی ‌محراب با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: یکی از راه‌هایی که از فساد در ادارات جلوگیری می‌کند، شفاف سازی در دستگاه های اجرایی است.
به گزارش موج زاگرس، علی‌اکبر حسینی ‌محراب استاندار خوزستان امروز در نشست مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: وضعیت فعلی راه‌ها و جاده‌ها زیبنده استان نیست. تکمیل و توسعه جاده‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم تغییرات را حس کنند.

حسینی ‌محراب با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: یکی از راه‌هایی که از فساد در ادارات جلوگیری می‌کند، شفاف سازی در دستگاه های اجرایی است.

وی پروژه نهضت ملی مسکن را از اولویت‌های دولت دانست و عنوان داشت: نخستین سفارش آیت‌الله رئیسی پیگیری جدی پروژه نهضت ملی مسکن بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: عملکرد شما مستقیم با رضایتمندی مردم سر کار دارد هرچه بهتر کار کنید، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کنید، کسب رضایتمندی مردم رضایتمندی خدا را در پی دارد.

استاندار خوزستان با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران توانمند اظهار داشت: در انجام پروژه ها کیفیت کار را مدنظر قرار دهید و از پیمانکاران توانمند استفاده کنید تا باعث افزایش رضایتمندی مردم شوید.

حسینی محراب خطاب به مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید.

وی ادامه داد: با تکیه مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل‌های نوین مدیریتی روی بیاوریم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت جوانان و نخبه‌ها در راس کار‌ها استفاده شود، گفت: از توان و ظرفیت های نیروهای نخبه و جوان بهره بگیرید و شایسته سالاری را مدنظر قرار دهید.

حسینی محراب در ادامه تکمیل، توسعه و نگهداری راه آهن را در استان خواستار شد و گفت: رسیدگی و توسعه راه‌های شریانی و بین استانی بسیار حائز اهمیت است، ورودی های استان باید ساماندهی شود چرا که توسعه ریلی در توسعه اقتصادی استان نقش بسزایی دارد. ریل و راه آهن، فرودگاه‌ها و کشتیرانی اساس توسعه هستند.

وی با بیان اینکه در بخش شهرسازی و معماری رویکردمان باید توجه به معماری اسلامی باشد، افزود: مسایل و مشکلات روستاها را خارج از نوبت پیگیری و رسیدگی کنید، رفع مشکلات روستاها بسیار مهم است.

حسینی محراب ادامه داد: خدمت رسانی در حوزه فرودگاهی بسیار حائز اهمیت است و این در راستای تکریم شهروندان است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: برای رونق شهرهای جدید هم باید جاذبه ایجاد کنیم تا این شهرها نیز رونق گیرند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.