کد خبر : 428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

در پیام سردار مرادحاجتی به مناسبت هفته دولت آمده است؛

مردم ما لایق بهترین خدمات هستند/ باید مواظب تبلیغات منفی دشمنان باشیم

مردم ما لایق بهترین خدمات هستند/ باید مواظب تبلیغات منفی دشمنان باشیم
سردارحاجتی گفت: مردم ما لایق بهترین خدمات هستند و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در خدمت شبانه‌روزی به آن‌ها از سوی هیچکس پذیرفته نیست؛ اما باید مواظب پروژه بزرگ رسانه‌ای ناامیدی افکار عمومی از سوی دشمنان هم باشیم.

به گزارش موج زاگرس،  سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست کوردلان وطن فروش نه تنها خدشه ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرد بلکه این بزرگواران با نثار خون خود پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر ساختند.

هفته دولت بهانه خوبی است تا از دولتمردان صدیق و تلاشگر نظام اسلامی مان تقدیر کنیم. کسانی که در راه دفاع از آرمان ها و کمک به رفاه و زندگی مردم نجیب مان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

هفته ی دولت یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است و خداوند منان را شاکریم که این افتخار نصیب امثال من و سایر همکارانم در حوزه دفاع مقدس شده که سرباز ولایت و خادم خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

مردم ما لایق بهترین خدمات هستند و هیچ بهانه ای برای کم کاری در خدمت شبانه روزی به آن ها از سوی هیچکس پذیرفته نیست اما باید مواظب پروژه بزرگ رسانه ای، تبلیغاتی ناامیدی افکار عمومی از سوی دشمنان هم باشیم.

بی شک جهاد تبیین یکی از بهترین راه های مقابله با ترفندهای دشمن در سست کردن اراده ها و شکاف بین ملت و دولت است. جهاد تبیین یعنی پرداختن به خدمات و دستاوردهای دولت و جانفشانی کسانی که صادقانه و جهادگونه در تلاش اند تا مسیر رو به رشد کشور شتاب گیرد.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف خوزستان در حوزه دفاع مقدس، فرارسیدن هفته دولت را به تمامی همکارانم در دستگاه های مختلف اجرایی و مردم ولایی و شهید پرور استان حماسه و ایثار تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند تا در سایه منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و تلاش تمامی همکارانم بتوانیم خدمات روزافزونی به مردم شریف داشته و همچنان در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.